Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:46:54 GMT

گردوخاک و آلودگی‌های ناشی از سیل مردم پلدختر را آزار می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۴۸۳۰

گردوخاک و آلودگی‌های ناشی از سیل مردم پلدختر را آزار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمیدرضا کاظمی در سخنانی اظهار داشت: سیل ویرانگر حدود یک هزار میلیارد تومان در حوزه کشاورزی، یک هزار میلیارد تومان در بخش راه‌ها و پل‌ها، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش منازل و اسباب و اثاثیه مردم و هزار میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهرستان پلدختر خسارت وارد کرد.

وی با تقدیر از تمام نیروها اعم از سپاه، ارتش، نیروهای جهادی و مردم که در جریان وقوع سیل به پلدختر کمک کردند، افزود: در جریان وقوع سیل به دستور مقام معظم رهبری نیروهای نظامی به منظور امدادرسانی در شهرستان سیل زده پلدختر حضور پیدا کردند و به مردم سیل زده این شهرستان کمک کردند که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام نیروها ۳۰ شبانه روز در سیل اول و دوم در پلدختر به دلیل آسیب‌های جدی به زیرساخت‌های مختلف آب، برق، گاز و تلفن با حضور مدیران کل در پلدختر تلاش زیادی کردند که جای تقدیر دارد.

کاظمی افزود: در جریان وقوع سیل مسئولانی به پلدختر آمدند و قول‌هایی به مردم دادند که باید به آن عمل کنند.

وی اقدامات و کمک رسانی در پساسیل پلدختر را وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: روا نیست با گذشت بیش از یک ماه گرد و خاک و آلودگی‌های ناشی از سیل مردم پلدختر را اذیت کند.

نماینده مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر باید با برنامه‌ریزی و با استفاده از امکانات و تجهیزاتی که از استان‌های معین وارد شهرستان پلدختر شده برای پاک سازی و رفع آلودگی نهایت تلاش را داشته باشند.

کد خبر 4612827

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی حمیدرضا کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت