Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:53:47 GMT

زلزله 4 ریشتری بندرعباس را لرزاند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۵۲۷۲

به گزارش ایرنا، به نقل از مرکز لرزه نگاری کشور این زلزله در ساعت 7 و11 دقیقه امروز جمعه در عمق 22 کیلومتری زمین و به طول 56 و 35 وعرض 27 و34 رخ داده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: طبقه نقشه های مرکز زلزله نگاری کشور محدوده این زلزله روستای تازیان پایین است.
علیرضا صفا افزود: تا این لحظه خسارت جانی ومالی گزارش نشده ولی نیروها برای برآورد خسارت های احتمالی ضمن آماده باش به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است سه شنبه هفته جاری نیز زلزله ای به بزرگی 2 و هفت دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 21 و 21 دقیقه و 57 ثانیه بندرعباس مرکز استان هرمزگان را لرزاند.
به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، این زلزله در عمق 20 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.
کانون این زلزله در موقعیت 27.19 عرض شمالی و 56.24 طول شرقی ثبت شده است.
این زلزله در چهار کیلومتری بندرعباس، 26 کیلومتری جزیره هرمز و 26 کیلومتری جزیره قشم به قوع پیوست.
همچنین زلزله در هرمزگان به بزرگی 4.4 دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 7 و 11 دقیقه و 5 ثانیه شنبه 31 فروردین ماه امسال در شهر درگهان قشم ثبت شده است.
6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 دانشگاه تهران زلزله زمین قشم مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان