Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: تنها شهرک صنعتی در استان که فاقد تصفیه خانه است، شهرک صنعتی بناب است.به گزارش بلاغ، از بناب، سیدمرتضی نیرومند اسکویی در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان بناب که با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و مدیران واحدهای تولیدی برگزار شد، با اشاره به ضرورت راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بناب اظهار کرد: متأسفانه برای انتقال خط لوله تصفیه خانه همکاری لازم صورت نمی‌گیرد و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مجبور خواهد شد در صورت عدم همکاری تجهیزات تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بناب را در شهرک صنعتی یکی از شهرهای استان آذربایجان‌شرقی نصب و راه اندازی نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ما آماده‌ایم به جهت تلاش و همت مردم و مسئولان این شهرستان کارهای خود در شهرک‌های صنعتی سایر شهرستان‌ها را تعطیل و در بناب بکارگیری کنیم ولی لازمه این کار همکاری مدیران واحدهای صنعتی شهرستان است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به دلیل عدم همکاری برخی ها ظرف 3 سال گذشته در توسعه شهرک صنعتی بناب در جا زده‌ایم؛ اذعان کرد: قطعاً توسعه زمانی اتفاق خواهد افتاد که همه همکاری کنند.

نیرومند اسکویی با انتقاد از برخی کارشکنی‌ها و عدم همکاری‌ها در نصب ماشین آلات و تجهیزات تصفیه خانه شهرک گفت: امیدواریم بزودی با همکاری مسئولان واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی شاهد راه اندازی تصفیه خانه و در ادامه توسعه شهرک صنعتی بناب باشیم. چرا که الان مدتی است سرمایه‌گذاران بنابی به دلیل عدم وجود فضای لازم در شهرهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!

علی از ساکنان روستای شوراب گفت: چندین سال است که این بوی بد زندگی ما را مختل کرده است و به‌خاطر استنشاق بوی بسیار بد و نامطبوع تصفیه خانه خوی حالمان بد می‌شود.

رضا از اهالی گلشهر خوی نیز که در این جمع اعتراضی حضور دارد با بیان اینکه نمی‌توانیم در خانه خودمان بخاطر این بوی نامطبوع نفس بکشیم، ادامه داد: نمی‌دانم چرا مسئولین شهر کاری نمی کنند و زندگی ما بخاطر این بوی ناخوشایند مختل شده است.

جواد صاحب قطعه زمینی در منطقه گلشهر نیز با اظهار ناراحتی می‌گوید: به‌خاطر بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی نمی‌توانم زمینم را بسازم و مستاجر هستم. این بوی بسیار بد و غیر قابل تحمل در همه فصل‌های سال وجود دارد و امان مردم را بریده است.

رمضان یکی از دیگر اهالی اطراف تصفیه خانه فاضلاب اظهار کرد: چرا با وجودی که اعضای شورا و مسئولین می دانستند بوی بد و نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی غیر قابل تحمل و غیرقابل حل است اقدام به تفکیک و واگذاری زمین‌های گلشهر کردند و سر مردم بیچاره کلاه رفت.

وی تصریح کرد: اکنون نمی‌توانیم بخاطر بوی بد فاضلاب نه در منطقه گلشهر خانه بسازیم و نه بفروشیم!

سلطان زاده، مدیر عامل آب و فاضلاب خوی در این‌خصوص گفت: این بوی نامطبوع مربوط به فصل‌های خاص سال است که بخاطر وزش بادهای غالب بیشتر می‌شود و در فصل‌های دیگر بوی کمتری وجود دارد.

گفتنی است، حال با توجه به اینکه بوی نامطبوع و بد چندین سال زندگی هزاران نفر از ساکنان این اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب خوی را مختل کرده است. انتظار داریم مسئولین شهرستان به‌خصوص مدیریت شهری خوی اقدامات لازم را برای حل مشکل موجود، انجام دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903355

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • فیلتر شنی در دستگاه های تصفیه آب صنعتی
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت