Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@05:44:12 GMT

از مشکلاتی که حریف امید نمی‌شوند تا آرزویی برای جوانان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۵۵۸۰

از مشکلاتی که حریف امید نمی‌شوند تا آرزویی برای جوانان

کارآفرینی به فرآیند خلق ارزش جدید(مادی یا معنوی) از طریق یک تلاش متعهدانه با در نظر گرفتن ریسک‌های ناشی از آن اطلاق می‌شود.

کارآفرین به کسی گفته می‌شود که علاوه بر برخورداری از خلاقیت بالا، دارای روحیه‌ خطرپذیری است و می‌تواند برای حل مشکلات دنیای امروز راهکارهای عملی و مبتکرانه ارائه دهد. انسان‌های کارآفرین موجب ظهور مشاغل جدید می‌شوند و می‌توانند با تشخیص زودهنگام فرصت‌های رشد، نیرو و نشاط تازه‌ای به تشکیلاتی که سال‌ها از عمرشان می‌گذرد ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زنان و مادران ایران همواره ثابت کردند که در کنار خانواده می‌توانند در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته باشند.

طاهره نظری، متولد سال ۶۳ با تحصیلات دیپلم شاغل در یکی از داروخانه‌های شبانه روزی قاین از جمله بانوان موفقی است که با توکل بر خدا و حمایت خانواده در عرصه اقتصاد گام‌های بزرگی برداشته و اراده قوی و امید به آینده روشن از ویژگی‌های برجسته این بانوی موفق اسفدنی است.

او گاوداری را با خرید ۵ گوساله یک ماهه آغاز کرد و پس از تحمل مشکلات و شکست‌ها هیچ وقت ناامید نشد تا اینکه پس از تحقیق و بررسی میدانی از برخی گاوداری‌های شهرستان‌ قاین و حتی استان تصمیم گرفت به خاطر علاقه وافری که به دامداری داشت و از آرامشی که از پرورش گاو و گوسفند به دست می‌آورد در این حوزه سرمایه گذاری کند.

او در حال حاضر دارای ۲۱ راس گاو با نژاد اصل و شناسنامه دار است که بی شک می‌توان او را یکی از موفق‌ترین زنان شهرستان دانست.

وی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آرزو دارم روزی بتوانم یک گاوداری صنعتی بزرگ ایجاد کنم تا بتوانم لبنیات شهرستان و حتی استان را تامین کنم.

این بانوی موفق از مشکلاتش می‌گوید و ادامه می‌دهد: علاوه بر اینکه یک نفر به صورت مستقیم و برای یک تا دو نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کردم اما متاسفانه این موضوع برای مسیولان شهرستان اهمیتی نداشته و برای تامین آب و برق که یکی از الزامات اولیه برای ادامه فعالیت است با مشکل جدی مواجه هستم.

او خاطرنشان کرد: ماهیانه برای تامین آب مصرفی در گاوداری بالغ بر یک میلیون تومان و حدود ۵۰۰ هزار تومان نیز برای تامین بنزین برای روشنایی و مصرف شیردوش‌های برقی هزینه می‌کنم اما با وجود اینکه فاصله گاوداری تا شبکه برق کمتر از ۲۰۰ متر است با پیگیری‌های مکرر موفق به خرید انشعاب برق نشده‌ام.

این بانوی کارآفرین بیان کرد: از طرفی اجرای شبکه اختصاصی هزینه‌های سنگینی دارد که نیاز به سرمایه‌گذاری زیادی دارد و در حال حاضر برای من مقرون به صرفه نیست.

نظری ادامه داد: این گاوداری سالیانه بالغ بر ۷۰ هزار لیتر شیر و حدود چهار تن گوشت قرمز تولید و روانه بازار مصرف می‌کند.

او از آرزوهایش می گوید و اظهار می‌کند: امیدوارم روزی بتوانم ۱۰ جوان اسفدنی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار کنم تا بتوانم گامی در راستای اشتغالزایی بردارم.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی کارآفرینی اشتغالزایی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.

بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.
وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع کسب نماید.

کد خبر 6089298

دیگر خبرها

  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان