Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیروزی پورتلند در دیدار ششم سرنوشت این سری هم به بازی هفتم کشیده شد.

طرفداری - صبح امروز، پورتلند تریل بلیزرز با پیروزی برابر دنور ناگتس در استادیوم خانگی، حضور خود در مرحله پلی‌آف را حداقل برای سه روز دیگر تمدید کرد.

در دیدار ششم نیمه نهایی کنفرانس غرب NBA، پورتلند تریل بلیزرز با درخشش و بازی چشم‌نواز ستارگان خود موفق شد دنور ناگتس را 119-108 شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالیست که پورتلند کوارتر اول را 34-26 باخته بود. اما پیروزی در سه کواتر بعدی بازی ششم را به سود بلیزرز رقم زد. دیمین لیلارد و سی‌جی مک‌کالم با درخشش خود تاثیر فراوانی در بازگشت پورتلند به بازی داشتند اما نباید از عملکرد فوق‌العاده رادنی هود غافل شویم، وی در این دیدار 25 امتیاز کسب کرد در حالی که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود. در طرف مقابل نیز درخشش نیکولا یوکیچ و جمال ماری قابل پیش‌بینی بود.

با احتساب پیروزی امروز، حساب کار سری بازی‌های بین پورتلند تریل بلیزرز و دنور ناگتس 3-3 مساوی شود و همه چیز به بازی هفتم در بامداد روز دوشنبه موکول گردد. ساعت دقیق بازی هفته هنوز اعلام نشده است.

تیم کوارتر اول کوارتر دوم کوارتر سوم کوارتر چهارم مجموع امتیازات پورتلند تریل بلیزرز 26 32 29 32 119 دنور ناگتس 34 20 26 28 108

ترکیب ابتدایی دو تیم:

پورتلند تریل بلیزرز: الفاروق امینو، ماریس هارکلس، انس کنتر، سی‌جی مک‌کالم، و دیمین لیلارد.

دنور ناگتس: پال میلسپ، توری کریگ، نیکولا یوکیچ، جمال ماری، و گری هریس

گزارش بازی:

کوارتر اول بازی با ترن اور یوکیچ آغاز شد، تا الفاروق امینو با پاس خود توپ را به ماریس هارکلس برساند و او نیز دو امتیاز برای پورتلند تریل بلیزرز کسب کند. دو تیم تا دقایقی در روند کسب امتیازات به صورت پایاپای پیش رفتند. جمال ماری به کمک یوکیچ موفق شد دو امتیاز را به راحتی برای دنور ناگتس کسب کند. در ادامه، گری هریس پرتاب سه امتیازی موفقی برای دنور به ثبت رساند. باز هم نیکولا یوکیچ با حرکت پشت به سبد جمال ماری را پشت خط سه امتیازی صاحب توپ کرد تا این بازیکن سه امتیاز دیگر به حساب دنور واریز نماید و نتیجه 16-7 به نفع میهمان شود. پس از آن دیمین لیلارد کار خود را با یک سه امتیازی برای پورتلند آغاز کرد. سی‌جی مک‌کالم به کمک کنترل توپ عالی خود دو امتیاز دیگر برای بلیزرز کسب کرد. رادنی هود روند کسب امتیازات توسط پورتلند را ادامه داد. در ادامه، یوکیچ با استفاده از پاس زیبای جمال ماری اختلاف را به 10 امتیاز رساند. حملات پورتلند با یک پرتاب سه امتیازی از جمال ماری پاسخ داده شدند. در فاصله یک دقیق مانده به پایان کوارتر یوکیچ به راختی توانست دو امتیاز دیگر برای دنور کسب کند. جوکر در ثانیه‌های پایانی کواتر اول دو امتیاز دیگر نیز کسب کرد تا این کوارتر 34-26 به نفع دنور به پایان برسد.

در کوارتر دوم، زک کالینز که کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، دو امتیاز به همراه پرتاب آزاد برای بلیزرز کسب کرد. سپس سی‌جی مک‌کالم با یک سه امتیازی اختلاف را کمتر کرد. در حالی که در دقیقه هشتم کوارتر دوم، اختلاف به یک امتیاز رسیده بود، ویل بارتون با یک پرتاب سه امتیاز اجازه نداد پورتلند بیش از این به دنور نزدیک شود. در ادامه، رادنی هود یک بار دیگر در منطقه رنگی، دو امتیاز را به زیبایی برای پورتلند کسب کرد. مک‌کالم نیز با تکیه بر دریبلینگ خود، به زیر سبد دنور نفوذ کرده و دو امتیاز دیگر به حساب پورتلند واریزر نمود. همین امتیاز، بلافاصله توسط بارتون و بدون هیچ تلاشی از جانب مدافعان پورتلند، با دو امتیاز پاسخ داده شد. نمایش مک‌کالم با دو امتیاز دیگر ادامه یافت. در دقیق پنجم کوارتر دوم، ستاره اصلی پورتلند، دیمین لیلارد با یک پرتاب سه امتیازی پیشتازی در این دیدار را برای پورتلند به ارمغان آورد و پس از آن با یک لی‌آپ زیبا فاصله را افزایش داد. پرتاب سه امتیازی جمال ماری، با پرتاب سه امتیازی کالینز پاسخ داده شد. پس از آن انس کنتر با تکیه بر قدرت خود دو امتیاز برای بیلزرز کسب کرد. در انتهای کوارتر، یوکیچ دو امتیاز در منطقه رنگی کسب کرد تا این کوارتر با برتری پورتلند به اتمام برسد.

درخشش مک‌کالم در کوارتر سوم نیز ادامه داشت. جمال ماری هنوز هم دست بردار نبود و با یک دانک روحیه تیم دنور را بالا برد. دو تیم تا این مقطع از بازی پایاپای پیش می‌رفتند. پورتلند که با اختلاف یک امتیاز عقب افتاده بود، با استپ‌بک زیبای لیلارد مجددا برتری در امتیازات را به دست آورد. درخشش لیلارد تازه شروع شده بود و با یک سه امتیازی به سبک خاص خودش فاصله را افزایش داد. نوتوری کریگ با یک پرتاب سه امتیازی برای دنور اجازه نداد پورتلند در امتیازات فاصله ایجاد کند. دریبل تماشایی مک‌کالم فضای مناسب و توپ را در اختیار امینو قرار داد تا او نیز شانس خود را با یک پرتاب سه امتیازی موفق امتحان کند. نوتوری کریگ با دومین سه امتیازی پیاپی خود کار دو تیم را به تساوی در امتیاز 69 کشاند. در ادامه، دیمین لیلارد به کمک اسکرین کنتر، با یک جامپ‌شات دو امتیاز دیگر در مقابل دیدگان تماشاگران خودی کسب کرد. پاسکاری بازیکنان دنور در نهایت به یوکیچ ختم شد تا او نیز وظیفه خود را با کسب دو امتیاز به خوبی انجام دهد. شوت سه امتیازی جوکر که برتری در امتیازات را برای دنور به ارمغان آورده بود تنها چند ثانیه بعد با شوت سه امتیازی زیبا از دیمین لیلارد پاسخ داده شد. کمتر از یک دقیقه پس از همین شوت، لیلارد از فاصله‌ای دورتر توپ را مجددا وارد سبد کرد! در انتهای کوارتر سوم، میسون پلاملی طی یک ریباند تهاجمی دو امتیاز برای ناگتس کسب کرد. این کوارتر نیز با پیشتازی پورتلند تمام شد.

کوارتر چهارم با شوت سه امتیازی پال میلسپ برای دنور ناگتس آغاز شد. از آن سو، مک‌کالم با یک درایو زیبا به زیر سبد دنور، با یک لی‌آپ دو امتیاز برای پورتلند به دست آورد. لحظاتی بعد، رادنی هود با یک یورو استپ زیبا به روند خوب خود در بازی امروز ادامه داد. هود 26 ساله که اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده بود با یک پرتاب سه امتیازی فاصله بین دو تیم را افزایش داد. مک‌کالم یک بار دیگر در منطقه رنگی برای پورتلند امتیاز آورد. همکاری تیمی زیبا از بازیکنان تریل بلیزرز با شوت سه امتیازی سث کری به پایان رسید. پس از آن، بازیکنان دنور موفق شدند با استفاده از میس مچ، دو امتیاز توسط توری کریگ کسب کنند. در دقیقه ششم، رادنی هود یک شوت سه امتیازی دیگر را وارد سبد کرد تا اختلاف به 14 امتیاز برسد. این شوت، توسط پرتاب سه امتیازی جوکر پاسخ داده شد. نمایش دلچسب دیمین لیلارد با کسب دو امتیاز دیگر در حالتی نامتعادل ادامه یافت. پس از یک تایم‌اوت، کالینز که کار خود را از نیمکت آغاز کرده بود با یک دانک دو امتیاز به دست آورد. سی‌جی مک‌کالم در حالی که جمال ماری را مقابل خود می‌دید با یک چرخش پورتلند را به امتیاز 110 رساند. در فاصله 1:20 مانده به پایان این بازی، همکاری چشم‌نواز بازیکنان پورتلند به یک پرتاب سه امتیازی موفق از مک‌کالم منجر شد. دو تیم تا پایان بازی امتیازات دیگری نیز کسب کردند و در پایان این پورتلند تریل بلیزرز بود که در استادیوم خانگی برنده بازی ششم لقب گرفت.

آمار و ارقام تیم درصد پرتاب موفق درصد پرتاب سه امتیازی ریباند اسیست بلاک توپ ربایی ترن اور پورتلند تریل بلیزرز 46.1 45.5 43 18 5 4 9 دنور ناگتس 38.4 37.5 44 22 3 7 6 بهترین بازیکنان هر تیم بازیکن دقایق بازی ریباند اسیست امتیاز دیمین لیلارد 36 3 5 32 نیکولا یوکیچ 37 12 8 29

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت

ایسنا/اصفهان بلندقامتان اصفهانی دومین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ‌برتر، امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) در سالن ملت اصفهان به مصاف طبیعت رفت که این دیدار با برتری ۶۸ بر ۶۴ شاگردان حاتمی به پایان رسید.

مهران حاتمی در این دیدار برای تقابل با طبیعت از مسعود سلیمانی، محمدرضا اکبری، آرن داوودی، اصغر کاردوست، رسول مظفری، حسین مکاریان، مهدی مرادی‌نسب، روزبه ارغوان، علی کاشانی، سیامک ترابی‌خواه، دوایت باکس و جونز جمیل استفاده کرد. 

کوارتر اول این دیدار با پیروزی ۱۸ بر ۱۲ ذوب‌آهن به پایان رسید. اختلاف امتیاز بین دو تیم تا لحظات پایانی نزدیک بود اما سبزپوشان توانستند در دقیقه پایانی اختلاف را بیشتر کنند.

کوارتر دوم یک تقابل فیزیکی میان دو تیم بود. طبیعت توانست امتیازاتش را با تیم میزبان برابر کند و در ادامه از حریفش پیشی بگیرد اما این پایان کار نبود و ذوب‌آهن به بازی برگشت در نهایت با ایجاد اختلاف ۱۱ امتیازی، این کوارتر را با برتری ۳۵ بر ۲۴ به رختکن بروند.

کوارتر سوم با پرتاب‌های سه امتیازی دو تیم آغاز شد و طبیعت خود را به ذوب‌آهن نزدیک کرد اما شاگردان حاتمی توانستند با برتری ۴۸ بر ۴۷ پا به کوارتر چهارم بگذارند.

در کوارتر چهارم ذوب‌آهن نمایش بهتری از خود به نمایش گذاشت و در پایان با برتری ۶۸ بر ۶۴ این دیدار را به پایان رساند.

به این ترتیب در پایان دومین دیدار از این مرحله لیگ برتر بسکتبال دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. آرمان زنگنه مهره کلیدی و ملی‌پوش طبیعت در این دیدار تیمش را همراهی نکرد.

سومین دیدار دو تیم یکشنبه هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم/ فرار یک امتیازی یاران آزمون از ناپل+ فیلم