Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: با کمکی که سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم داشتند کسری بودجه ۹۷ جبران شد اما امسال طبیعتا در برخی از خدمات دانشجویی دچار کسری‌های جدی خواهیم بود.

حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با کمکی که سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم داشتند کسری بودجه ۹۷ جبران شد و امسال طبیعتا ما در برخی از خدمات دانشجویی دچار کسری‌های جدی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل افزایش قیمت مواد غذایی و دستمزد کارمندان حمل و نقل و سایر موارد با نرخ ۹۷ در بودجه دیده شده و محاسبه شده است و با افزایش قیمت‌هایی که روبه رو هستیم مشکلات زیادی خواهیم داشت.
سلیمی یادآور شد: امیدواریم با کمک‌هایی که سازمان تنظیم بازار به دانشگاه‌ها دارد و کمک‌هایی که صندوق رفاه دانشجویان دارد بتوانیم این کمبود‌ها را جبران کنیم.
رئیس دانشگاه علامه در خصوص تامین مواد غذایی در ایام ماه رمضان اضافه کرد: تا چند ماه آینده مواد غذایی برای پخت غذای دانشجو فراهم شده و مشکلی از این بابت نداریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سلیمی ماه رمضان مواد غذایی رئیس دانشگاه علامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تبیان، اینفوگرافیک از این مواد غذایی را ببینید.

کد خبر 849614 برچسب‌ها سلامت مواد غذایی مجله خواص میوه‌ها خبر مهم فرهنگ غذایی

دیگر خبرها

  • بخش زیادی از ۳۰ میلیون گیمر دانشجو هستند
  • سرکوب دموکراسی در مهد آزادی بیان!
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • این مواد غذایی قند پنهان دارند
  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • دو ماده غذایی که انگل روده را از بین می‌برند