Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@03:06:36 GMT

فرود اضطراری پرواز تهران - ایلام

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۷۵۵۵

فرود اضطراری پرواز تهران - ایلام

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی بیاتی گفت: این پرواز که از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه ایلام انجام می شد ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه عصر روز گذشته در فرودگاه کرمانشاه به زمین نشست.
او ادامه داد: این هواپیما پس از فرود اضطراری در کرمانشاه، حدود ۲ ساعت بعد و پس از بهتر شدن شرایط جوی به سمت فرودگاه ایلام ادامه مسیر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیاتی تصریح کرد: البته حدود ۱۰ تا ۱۵ تن از مسافران این پرواز به تشخیص و صلاح خود در فرودگاه کرمانشاه از ادامه مسیر با این پرواز خودداری کردند.
مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه فرودهای اضطراری در فرودگاه شهید اشرفی چند بار دیگر نیز اتفاق افتاده است، گفت: کرمانشاه فرودگاه احتیاطی پروازهای تهران به سمت ایلام و حتی شهر نجف در کشور عراق به شمار می رود.
او ادامه داد: بارها پیش آمده که پروازهای صورت گرفته از فرودگاه های تهران به سمت ایلام و نجف اشرف بنا به دلایلی که بیشتر آن ها بدی آب و هواست در فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه فرود اضطراری داشته اند.
بیاتی همچنین به ۱۱۰ تا ۱۲۰ پرواز هفتگی از فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه به نقاط مختلف اشاره کرد و گفت: این پروازها به سمت تهران، مشهد، کیش، قشم، عسلویه و بندرعباس انجام می شود.
مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه یادآور شد: البته تا چندی پیش به سمت شیراز نیز پرواز وجود داشت ولی بنا به دلایلی فعلا متوقف مانده است، هرچند برای برقرایر دوباره پروازها به این سمت در حال تلاش و رایزنی هستیم.
او گفت: پروازهای خارجی نیز معمولا در ایام نوروز و به یکی ۲ مقصد پرتردد که مسافران از آن استقبال می کنند دائر می شود ولی در بقیه سال فقط پروازهای داخلی به مقاصد یاد شده انجام می شود.

ایرنا

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه مجتبی بیاتی فرود اضطراری پرواز تهران - ایلام فرود اضطراری در کرمانشاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرود اضطراری پرواز تهران ایلام فرود اضطراری در کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • (ویدئو) فرود اضطراری یک هواپیما بر اثر تگرگ شدید
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران