Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله یک هشتم نهایی مسترز مادرید با صعود جوکوویچ، نادال، تیم و فدرر همراه بود.

طرفداری- مرحله یک هشتم نهایی مسابقات مسترز مادرید در بخش مردان برگزار شد و راجر فدرر سوئیسی در جدالی جذاب و نزدیک با نتیجه 6-7 6-4 0-6 از سد گائل مونفیس عبور کرد تا راهی یک چهارم نهایی مسترز مادرید شود. راجر فدرر که آخرین سال حضورش در فصل خاک سال 2016 بوده در اولین تورنمنت سطح خاک با دشواری زیادی راهی یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مهیج، مونفیس در ست سوم دو بار فرصت داشت با گرفتن امتیاز نهایی پیروز این جدال باشد اما بازی هجومی فدرر و ریسک اسطوره جواب داد تا بازی به تای بریک برسد و فدرر با بازی کم نقص، پیروز این بازی زیبا شد. در دور بعد راجر فدرر بازی جذابی دیگری این بار با دومینیک تیم اتریشی دارد که یکی از بهترین تنیسورهای در سطح خاک است و اخیرا با پیروزی برابر رافائل نادال در تورنمنت بارسلونا و قهرمانیش در این تورنمنت با روحیه بالا راهی مادرید شده و در مرحله یک هشتم نهایی فابیو فونینی را دو بر صفر شکست داده است. راجر فدرر و دومینیک تیم پیش از این یک بار در سطح خاک مسابقات مسترز رم بازی داشته اند که با شکست فدرر همراه بود است.

در دیگر بازی های برگزار شده نواک جوکوویچ با نتیجه 6-7 1-6 از سد جرمی شاردی عبور کرد تا حریف مارین چیلیچ در مرحله یک چهارم نهایی شود. استفانوس سیتسیپاس با پیروزی برابر فرناندو ورداسکو در مرحله بعد باید در مقابل مدافع عنوان  قهرمانی مسترز مادرید الکساندر زورف قرار بگیرد که با نتیجه دو بر یک در برابر هوبرت هورکاچ پیروز شد. رافائل نادال که در دو تورنمنت خاکی گذشته عملکرد راضی کننده ای نداشته با نتیجه 4-6 3-6 از سد فرانسیس تیافو عبور کرد و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف استن واورینکا برود که با نتیجه دو بر صفر کی نیشیکوری را شکست داده است.

در بخش زنان هم نائومی اوزاکا سید یک زنان با نتیجه 5-7 2-6 6-3 در برابر بلیندا بنچیچ سوئیسی مغلوب شد و سیمونا هالپ با نتیجه مشابه 5-7 5-7 از سد اشلی بارتی عبور کرد تا در مرحله نیمه نهایی این دو تنیسور به مصاف هم بروند. اسلوان استیفنز هم با برتری برابر پترا مارتیچ در مرحله نیمه نهایی به مصاف کیکی برتنز هلندی می رود که با نتیجه دو بر صفر پترا کوویتوا مدافع عنوان قهرمانی را شکست داده است.

گفتنی است مسابقات مسترز مادرید در مرحله یک چهارم نهایی مردان و نیمه نهایی زنان امروز 20 اردیبهشت از ساعت 14:30 به وقت ایران آغاز می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • صعود تنیس باز مازندرانی به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟