Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-02@23:31:47 GMT

کشف مقادیری کالای قاچاق و فاقد مجوز در مرزهای خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۷۶۷۳

سردار ماشاالله جان‌نثار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، مطرح کرد: مرزبانان هنگ درگز در گشت‌های مرزی، موفق به کشف 2 تن چوب فاقد مجوز شدند.

وی در ادامه از کشف سیگار و کالاهای قاچاق توسط مرزبانان هنگ‌های تایباد و سرخس خبر داد و افزود: در ایست و بازرسی‌های انجام شده مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف 3 هزار نخ سیگار قاچاق و کالاهای قاچاقی شامل پارچه، رسیور ماهواره، شیرخشک، گوشی تلفن همراه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی این کالاهای مکشوفه را جمعا 78 میلیون و 330 هزار ریال برآورد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با عملیات‌های انجام شده توسط مرزبانان این فرماندهی، تعدادی متخلف دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار جان‌نثار گفت: جلوگیری از قاچاق کالا، گام برداشتن در جهت تحقق شعار رونق تولید است و مرزهای استان خراسان رضوی برای تحقق این ممکن تحت کنترل و مراقبت مرزبانانی است که به طور شبانه روز در تلاشند با جلوگیری از قاچاق کالا از تمامی تولید کنندگان محصولات ایرانی حمایت کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان رضوی سیگار کشف و ضبط مرزبانی خراسان رضوی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان قم  طی ۴۸ ساعت گذشته  گفت: این کالا‌ها شامل انواع لوازم رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی، گردو، ابزار و تجهیزات ساختمانی، قهوه، موتور سیکلت و... است که در هشت ماموریت جداگانه توسط پلیس اقتصادی قم کشف و توقیف شد.

وی گفت: یکی از خودرو‌های توقیف شده در پوشش حمل ضایعات، انواع کالای قاچاق را جاساز کرده و از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود که با هوشیاری ماموران پلیس قم از ادامه حرکت وی جلوگیری به عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ۸  قاچاق‌بر نیز ظرف این مدت بازداشت و جهت تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی همچنین از کشف و توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) از یک کامیون خبر داد و گفت: این کامیون حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به سمت شرق کشور در حال حرکت بود که با رصد اطلاعاتی ماموران کشف و با بازرسی از مدارک خودرو و بارنامه، قاچاق بودن سوخت در حال جابجایی محرز و توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران