Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:53:30 GMT

تکیه بر توان داخلی تنها راه گذر از تنگناهای موجود است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۷۸۴۱

تکیه بر توان داخلی تنها راه گذر از تنگناهای موجود است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ورامین به پیام تظاهرات مردمی به غربی‌ها و آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود: غربی‌ها با این مهلت ۲ ماهه می‌دانند، دیگر دوران صبر و حوصله ملت ایران و نظام اسلامی به پایان رسیده است و در صورت عمل نکردن به تعهدات خود در برجام، ملت ایران گام‌های بعدی را بر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت ورامین افزود: آمریکایی‌های مستکبر بدانند، یک سال پس از خروج آنها از برجام همچنان ملت ایران در برابر آنها ایستاده‌اند و آمریکا هرگز نخواهد توانست مقاومت ملت ایران را بشکند و یقین بداند، ملت ایران همانند ۴۰ سال گذشته آمریکا را به زانو در خواهند آورد.

وی پیام تظاهرات مردمی در حمایت از تصمیم شورای عالی امنیت ملی به مسئولان کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: نسبت به عملکرد گذشته برخی از مسئولان در مورد برجام گله مندیم و این همه خسارت حتی در بحث گرانی و تورم را نیز نتیجه تکیه بی جا به برجام و چشم داشت به غربی‌ها می‌دانیم.

محمودی تاکید کرد: صدور بیانیه شورای عالی امنیت ملی را به فال نیک می‌گیریم و از مسئولان کشور می‌خواهیم، تصمیمات اتخاذ شده را با قدرت و صلابت اجرایی کنند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: اگرچه ملت ایران در سختی و تنگنا قرار دارد، اما معتقدم با تکیه بر توان داخلی و استفاده از مدیران جهادی و انقلابی قادر به گذر از این تنگناها هستیم.

تقاضا برای برخورد قاطع با اراذل و منحرفان

محمودی ادامه داد: ما از برخی عملکردهای سو و برخی بی کفایتی‌های مدیریتی به شدت نگرانیم، اما هرگز در برابر آمریکا، اروپا و مزدورانشان اهل سازش نیستیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه ورامین ضمن تقدیر از دادستان این شهرستان برای برخورد قاطعانه با جرایم خشن از تمام دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و قضائی خواست، با افراد اراذل و اوباش، منحرف و کسانی که می‌خواهند، به حیثیت انقلابی ورامین لطمه وارد کنند، به شدت برخورد کنند و افزود: از مواضع قاطع دادستان کل کشور در مورد فضای مجازی تشکر می‌کنم و انتظار دارم، در مقام مدعی العموم افرادی که در هر مقام و منصبی به این ملت ظلم می‌کنند، پای میز محاکمه کشانده شوند.

کد خبر 4612983

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه موقت ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از ۴ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۶۲۲۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۲۱۲ تیم عملیاتی، شامل ۸۳۸ امدادگر، در ۹۲ عملیات شرکت کردند، ۴۸۹ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۳۰۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۹۸ دستگاه چادر، ۹۴۴ تخته پتو، ۴۴۳ تخته موکت، ۳۷۶۱ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ بسته غذایی، ۱۱۹۶ قوطی کنسروجات، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج