Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مردم ولایتمدار شهر مقدس مشهد بعد از نماز عبادی- سیاسی جمعه در حمایت از بیانیه اخیر شورای عالی امنیت ملی در راستای صیانت از امنیت و منافع ملی، طبق حقوق مندرج در برجام و کاهش تعهدات برجامی کشور راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا در این راهپیمایی که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم مشهد از جمله خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، طلاب، دانشجویان و بازاریان حضور داشتند راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، انرژی هسته ای حق مسلم ماست، برجام اگه پاره بشه آمریکا بیچاره میشه، مسیر باب الجواد (ع) حرم مطهررضوی تا چهار راه شهدای مشهد را پیمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت کنندگان در این راهپیمایی بار دیگر با آرمانهای شهدا، امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت و بر ایستادگی آحاد ملت در برابر زورگویی آمریکای جهانخوار تاکید کردند.
این راهپیمایی پس از قرائت قطعنامه ای در حمایت از حقوق حقه و بین المللی ملت ایران و تاکید بر ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهیهای آمریکای جهانخوار پایان یافت.
1922/6070

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي راهپيمايي شوراي عالي امنيت مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری ۹۰۰ تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی، اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچکترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.

کد خبر 6092237

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی