Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@05:24:41 GMT

«همدم» میزبان نوای قاریان کرسی تلاوت رضوی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۸۲۵۵

«همدم» میزبان نوای قاریان کرسی تلاوت رضوی

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محفل تلاوت رضوی در مؤسسه همدم شامگاه گذشته، 19 اردیبهشت ماه، با تلاوت ابوالفضل نوروزی، قاری نوجوان مشهدی آغاز شد.
در ادامه این محفل نیز حجت‌الاسلام محمدمهدی رجبی، حافظ کل قرآن به سؤالات حاضران از صفحات مختلف قرآن پاسخ داد و بر اساس محفوظات خود آیاتی از سوره‌های «آل‌عمران»، «رعد»، «طه» و «مائده» را تلاوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این حافظ بین‌المللی قرآن با اشاره آیاتی از سوره «مائده» عنوان کرد: در سوره مائده آیات مختلفی وجود دارد که شأن نزولی به جزء شخصیت امیرمؤمنان و جایگاه ولایت نمی‌توان تصور کرد و این موضوعی است که اکثر مفسران سنی مذهب و البته همه مفسران شیعه به آن اشاره دارند.
در ادامه محفل تلاوت رضوی خیریه همدم، عبدالجلیل اشرفی از قاریان ممتاز خراسان رضوی آیاتی از سوره «ابراهیم» و همچنین سوره «فاتحه» را تلاوت کرد و پس از آن گروه تواشیح و همخوانی فدک الزهرا(س) قطعه «اسماءالحسنی» و اثری با نام «یا زائر» را به دو زبان عربی و فارسی تقدیم به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) کردند.
پایان بخش برنامه‌های قرآنی این محفل از سلسله کرسی‌های تلاوت رضوی قرائت حمید شاکرنژاد بود که این قاری بین‌المللی نیز به تلاوت آیات 95 تا 101 از سوره «انعام» و همچنین سوره «بلد» پرداخت.
در انتهای این محفل قرآنی با حضور مسئولان بهزیستی خراسان رضوی از قاریان، حافظان و قرآنیانِ اجراکننده این کرسی تلاوت رضوی تجلیل شد و به منظور این تقدیر آثار هنری و صنایع دستی مددجویان مؤسسه خیریه همدم به قرآنیان حاضر در این محفل قرآنی اهدا شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی فعالیت های قرآنی محفل قرآنی کرسی تلاوت رضوی همدم مشهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه کد خبر 6097817

دیگر خبرها

  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی