Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - معاون هماهنگي امور عمراني استاندار مازندران گفت که با انتخاب پيمانکار ، ايمن سازي جاده نيروي هوايي بابلسر از هفته آينده شروع مي شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران ، مهدي رازجويان همچنين وعده داد که براي پيشگيري از حوادث احتمالي مکرر جاده اي در اين محور ، روند تعويض مسير هم سرعت مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ايمن سازي و تعريض اين محور که بابلسر را به بهنمير وصل مي کند حدود سه دهه سابقه دارد و مهم ترين علت به نتيجه نرسيدن براي حل مشکل هم علاوه بر نبود اعتبار ملي ، مشکلات قانوني تملک زمين پادگان پدافند نيروي هوايي ارتش در اين مسير بوده است.
آخرين بار بهمن ماه سال پيش نشست مشترکي با حضور مسئولان شهرستان بابلسر برگزار و تقسيم کار شده بود تا ايمن سازي اين مسير با نصب روشنايي و ساخت ديوار حايل انجام و پيش از عيد به بهره برداري برسد ولي تاکنون اتفاق خاصي رخ نداده بود.
وقوع تصادف مرگبار در اين مسير و حدفاصل پادگان پدافند هوايي در اسفند ماه سال پيش که منجر به مرگ دو جوان شده بود ، انتقاد مسئولان شهرستان بابلسر از جمله امام جمعه اين منطقه را به دنبال داشت و در اين زمينه از وزير راه و شهرسازي خواستار شتاب بخشي به ايمن سازي و تعريض اين مسير شدند.
وقوع سيل و سيلاب از اواخر اسفند ماه سال گذشته و اوايل فروردين ماه امسال سبب شد تا رفع مشکل سيل زدگان به اولويت نخست مسئولان استان مازندران تبديل شود و اکنون که تا حدودي اين مشکلات ساماندهي شد ، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار با تشکيل نشستي بر ضرورت شتاب بخشي به ايمن سازي و تعريض جاده بابلسر به بهنمير تاکيد کرد.
رازجويان با تاکيد بر اين نکته که مردم، پايه هاي اصلي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شوند ، گفت : حفظ جان و رفاه آنان بايد در اولويت برنامه مديران دستگاههاي اجرايي باشد.
وي فزود : اين مردم بودند که در سخت ترين شرايط در دوران دفاع مقدس از نظام و آرمان هاي انقلاب حمايت کردند و با حضور خود در صحنه هاي انتخابات نسبت به سرنوشت کشور تصميم گيري نمودند و تنها با عملياتي نمودن امور اجرايي مي توانيم پاسخگوي نيازهاي به حق آنان باشيم.
رازجويان با اشاره به تعريض محور حاشيه پدافند هوايي حد فاصل بابلسر به بهنمير و حوادث ناگوار در اين محور در طول سال هاي اخير، تاکيد کرد: ما مسئول حفاظت از جان و تامين امنيت زندگي مردم هستيم و تاخير در روند اجراي پروژه تعريض در طي سالهاي گذشته خسارت هايي وراد کرده است که ضرورت دارد پايان يابد.
معاون امور عمراني استاندار مازندران افزود : نظر به حفظ جان مردم با توجه به مشاهده وضعيت موجود و نبود ايمني در مسير ياد شده، از ابتداي هفته آينده عمليات نصب روشنايي، آرام سازي، علائم هشداردهنده و راهنمايي و رانندگي از سوي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي با همکاري پدافند هوايي در اسرع وقت تا اجراي روند پروژه در دستور کار دستگاه هاي اجرايي قرار گرفت.
وي خواستار تسريع در روند آزادسازي حريم و احداث ديوار 2 کيلومتري در فاصله 10 متري از معبر قبلي در محوطه پادگان هوايي و جمع آوري فنس هاي موجود شد و افزود: عمليات زيرسازي و آسفالت مسير توسط پيمانکار اداره کل راه و شهرسازي، اجرا مي شود و شهرداري نيز نسبت به تعيين پيمانکار جهت نصب سردرب اقدام مي نمايد.
6982/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد

سیدسعید جباری گفت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان ۱۰ روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه‌های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه/ مسیر دسترسی به آبشار مسدود شد
  • مسدود شدن مسیر دسترسی به آبشار لوه؛ مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • مهلت ۱۰ روزه دادستان گالیکش برای ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار لوه