Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران – ايرنا – امام جمعه موقت ورامين با اشاره به علاقه ترامپ در برقراري تماس مسئولان کشور با وي گفت : رئيس جمهور آمريکا بايد سازش مردم ايران با اين کشور را با خود به گور ببرد.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد محسن محمودي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ورامين گفت : آمريکا تلاش داشت تا با خروج از برجام، مقاومت مردم ايران را در هم شکند غافل از اين که مردم ايران همچون 40 سال گذشته، همچنان در برابر زياده خواهي هاي آنان ايستاده و تمامي توطئه ها را خنثي مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: دولت جمهوري اسلامي با اعلام ضرب الاجل 2 ماهه، اين پيام را به جهانيان داد که دوران صبر و تحمل مردم ايران در برابر زياده خواهي هاي استکبار به سر آمده و در صورت عمل نکردن طرف هاي برجام، گام هاي بعدي از سوي مردم برداشته مي شود.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران اظهار داشت: ترامپ در سخنان خود اظهار داشته که دوست دارد که مسئولان ايران با او تماس بگيرند در صورتي که مقامات ايران دائماً با ترامپ در حال تماس هستند، ولي گوش شنوايي از سمت ترامپ وجود ندارد.
وي تصريح کرد: در عراق نيز با او تماس مستقيم گرفتند، آمريکا بيش از 7 تريليون دلار در اين کشور هزينه کرد ولي نتيجه آن شد که براي حضور در عراق مي بايد مخفيانه وارد عراق شده و از آن بازگردد.
محمودي با اشاره به برگزاري راهپيمايي ضد آمريکايي پس از اقامه نماز جمعه اين هفته در سراسر کشور گفت : مردم ايران هر چند که نسبت به عملکرد برخي از مسئولان در مورد برجام گله دارند ولي با تمام توان در برابر زورگويي هاي استکبار ايستادگي مي کنند.
وي اظهار داشت: هر چند که مردم انتظار برخورد قاطع‌تري در برابر بي تعهدي آمريکايي‌ها و اروپايي‌ها داشتند ولي صدور بيانيه شوراي عالي امنيت ملي و دولت را به فال نيک مي گيرند و از مسئولان کشور مي‌خواهند تا تصميمات اتخاذ شده را با قدرت و صلابت اجرايي کنند.
امام جمعه موقت ورامين افزود: اگرچه ملت ايران در سختي و تنگنا قرار دارد، اما معتقديم با تکيه بر توان داخلي و استفاده از مديران جهادي و انقلابي قادر به گذر از اين تنگناها هستيم.
**مردم از اقدام دولت در محدود کردن تعهدات ايران در برجام حمايت مي کنند
امام جمعه شهر خيرآباد ورامين نيز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اين شهر گفت : مردم ايران ضمن حمايت قاطع از اقدام متقابلانه دولت جمهوري اسلامي عليه آمريکا اعلام مي کنند که اروپائيان نيز همچون آمريکا غير قابل اعتمادند.
حجت الاسلام جعفر طزري افزود: تاريخ ثابت کرده که کشورهاي اروپايي همواره غير قابل اعتماد بوده اند، هر چند که امروز کشورهاي اروپايي بر سر بعضي امور با آمريکا اختلاف دارند اما بر سر مسئله جمهوري اسلامي توافق کامل دارند.
وي اظهار داشت: بعد از برهم زدن توافق برجام از سوي آمريکا، کشورهاي اروپايي شرکت کننده در برجام از جمهوري اسلامي خواستند که در برجام بماند و آنها نيز اين توافق را ادامه مي دهند ولي امروز شاهديم که که بعد از يک سال تعهدات برجام از سوي اروپائيان عمل نشده و نزديک به صفر رسيده است.
طزري گفت : اين رفتار اروپائيان نشان مي دهد که آن ها هم عملا از برجام خارج شده اند ولي فقط از جمهوري اسلامي مي‌خواهند تا يک طرفه به تمامي تعهدات خود عمل کند.
تهرام/7254//6139
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش فارس به نقل از پولتیکو، رابرت اف. کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم. ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود.

کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است.

دموکرات‌ها نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت.

با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است.

هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند.

کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند