Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- امام جمعه ملاير ضمن اعلام حمايت از بيانيه شوراي امنيت ملي در مقابل بدعهدي هاي طرف اروپايي گفت: بدون شک طرف اروپايي در 60 روز تعيين شده اقدام قابل قبولي براي ايران ندارد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراري در خطبه هاي عبادي و سياسي نماز جمعه ملاير با اشاره به بدعهدي آمريکا در خروج از برجام و بي تفاوتي طرف اروپايي به اين توافق بين المللي گفت: انتظار بيهوده از اروپا تاکنون فرصت هاي زيادي را از جمهوري اسلامي ايران گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: تصور اينکه اروپا از ايران حمايت مي کند، اشتباه است و از دستگاه ديپلماسي مي خواهيم اين تصور را با اقدامي قاطع تغيير دهد.
وي افزود: چهارشنبه هفته گذشته رييس جمهوري ايران و شوراي عالي امنيت ملي در اقدامي متقابل در برابر دشمني هاي آمريکا و بي تفاوتي طرف اروپايي بيانيه اي صادر کرد و بر اساس آن برخي اقدامات خود در توافق برجام را متوقف مي کند.
امام جمعه ملاير با بيان اينکه ايران در اين بيانيه مهلت 60 روزه به اروپا داده است بيان کرد: با شناختي که از آمريکا و اروپا داريم، هيچ اميدي به طرف اروپايي نيست که بخواهد از منافع ايران حمايت کند.
حجت الاسلام برقراري همچنين به ديدار فرهنگيان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: طبق تاکيدات رهبري در اين ديدار، اگر کسي با بيان و قلم خود روحيه انقلابي را تضعيف کند، اين گناهي نابخشودني است.
خطيب جمعه ملاير با بيان اينکه ملت ايران تاکنون با روحيه انقلابي در مقابل سختي ها و مشکلات به ويژه اقتصادي پيروز شده است ادامه داد: به طور قطع با روحيه انقلابي و تقويت آن مي توانيم در مقابل دشمن بايستيم.
حجت الاسلام برقراري تحقق تمدن اسلامي و پيمودن مسير انقلاب را در گرو داشتن روحيه انقلابي دانست و گفت: عزت و اقتدار ملي در گرو روحيه انقلابي است.
وي خواستار برخورد جدي با محتکران شد و بيان کرد: در اين شرايط روحيه انقلابي نياز است تا بتوانيم از هرگونه احتکار آن هم در شرايط سخت اقتصادي جلوگيري کنيم.
امام جمعه ملاير همچنين به درگيري هاي غزه و تعظيم آشکار رژيم صهيونيستي در مقابل حماس خاطرنشان کرد: هفته گذشته در ادامه اين درگيري ها، حماس وارد عمل شد و شاهد بوديم که نتانياهو در مقابل فلسطين کُرنش کرد.
حجت الاسلام برقراري اظهار داشت: امروز برخي بي دين ها در مدارس کشور به دنبال اجراي 2030 ننگين غرب هستند که در همين رابطه رهبر معظم انقلاب تاکيد کردند نيروهاي مومن جوان به عنوان افسران جوان جنگ نرم در مقابل اين ابتذال مي ايستند.
به گزارش ايرنا، مردم انقلابي و نمازگزار ملاير همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه در حمايت و پشتيباني از تصميم مسئولان نظام و بيانيه شوراي عالي امنيت ملي در اقدام متقابل عليه عهدشکني هاي آمريکا و بي تفاوتي طرف اروپايي در توافق برجام راهپيمايي کردند.
نمازگزاران ملايري با سر دادن شعارهايي همچون «مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسراييل» مسير برپايي نماز جمعه در انبار غله را تا ميدان امامزاده عبدالله(ع) اين شهر پيمودند.
7528/2087
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • نیاز شورای همکاری خلیج فارس به تهران برای تحقق چشم‌انداز جدید خود
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد