Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا - قشرهاي مختلف مردم انقلابي استان سيستان و بلوچستان همگام با ساير هموطنان در سراسر کشور با برگزاري راهپيمايي هاي گسترده از بيانيه شوراي عالي امنيت ملي در اقدام متقابل در موضوع برجام حمايت و پشتيباني کردند.

به گزارش ايرنا، مردم مومن و روزه دار استان سيستان و بلوچستان پس از اقامه نماز جمعه در حمايت و پشتيباني از تصميم اخير مسئولان نظام و بيانيه شوراي عالي امنيت ملي در اقدام متقابل عليه عهدشکني هاي شيطان بزرگ آمريکاي جنايتکار و همپيمانانش راهپيمايي کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همين راستا مردم زاهدان به دعوت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با شرکت گسترده در اين راهپيمايي بار ديگر حمايت قاطع خود را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي و اقدام انقلابي شوراي عالي امنيت ملي اعلام کردند.
نمازگزاران با شعارهاي وحدت بخش، پشتيباني خود را از تصميم دولتمردان که با هدف دفاع و صيانت از منافع و آرمان هاي والاي نظام جمهوري اسلامي در مقابل بد عهدي هاي کشورهاي شرکت کننده در مذاکرات هسته اي موسوم به 1+ 5 اتخاذ شده، اعلام کردند.
حجت الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌ جمهوري اسلامي ايران، هجدهم ارديبهشت 98 که مصادف با خروج آمريکا از توافق هسته اي در سال 2018 ميلادي بود در واکنش به اين اقدام آمريکا و بازگرداندن تحريم‌ها، دو گام نخست ايران شامل توقف فروش اورانيوم غني‌سازي شده و آب‌ سنگين براي 60 روز را به اعضاي برجام اعلام کرد.
رئيس جمهوري گفت: اگر اروپايي‌ها در اين مدت به جبران بپردازند ما نيز به شرايط امروز برمي‌گرديم، در غير اين صورت، 2 اقدام ديگر را در پيش مي‌گيريم.
اين اولتيماتوم ايران به ديگر اعضاي برجام، با دعوت سفيران کشورهاي آلمان، انگليس، چين، روسيه و فرانسه به وزارت امور خارجه و تسليم نامه رئيس‌جمهوري از سوي سيدعباس عراقچي معاون سياسي وزارت امور خارجه به آنان، صورت گرفت.
همچنين شورايعالي امنيت ملي در بيانيه اي به کشورهاي باقي مانده در برجام 60 روز فرصت داد تا تعهدات خود به ويژه در حوزه هاي بانکي و نفتي را عملياتي کنند.
در اين بيانيه عنوان شده است: چنانچه در اين مهلت کشورهاي مزبور قادر نباشند مطالبات ايران را تامين کنند، در مرحله بعدي جمهوري اسلامي ايران رعايت محدوديت هاي مربوط به سطح غني سازي اورانيوم و اقدامات مربوط به مدرن سازي رآکتور آب سنگين اراک را نيز متوقف خواهد کرد.
به گزارش خبرنگاران ايرنا مردم انقلابي شهرستانهاي مختلف سيستان و بلوچستان در مراسم نماز جمعه و پس از آن با سردادن شعارهاي مرگ برآمريکا، مرگ بر اسراييل، هيهات من الذله حمايت و پشتيباني خود را از مسئولان نظام جمهوري اسلامي، دستاوردهاي نظام و آمادگي خود را براي مقابله با عهدشکنان اعلام کردند.
9914 **6081
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست همسایگی دولت سیزدهم

«جمهوری اسلامی ایران، کشورها و ملت‌های همسایه را خویشاوند خود می‌داند»؛ این شاید مهم‌ترین بخش از اولین سخنرانی رئیس‌جمهور است که ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ در مراسم تحلیف با حضور مهمانان خارجی و داخلی در مجلس شورای اسلامی اعلام شد و بررسی عملکرد بیش از ۲ سال و ۷ ماهه دولت سیزدهم نشان می‌دهد به این گزاره پایبند بودند و در مسیر تقویت و گسترش ارتباط با کشورهای همسایه حرکت کردند و «مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت سیاست خارجی، ارتقا روابط با کشورهای همسایه» بوده است و «خواهان عزت و اعتلای آنها» بوده‌اند.

خبرگزاری مهر در سلسله گزارش‌هایی به بررسی روابط سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای همسایه طی یک‌سال گذشته پرداخته است.

کد خبر 6097420 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سند امنیت انرژی ایران در شورای عالی امنیت ملی تصویب شد
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران امنیت را از اسرائیل گرفته است
  • رد ادهاهای رژیم اسرائیل درنامه ایران به شورای امنیت
  • گروه‌های مقاومت در پاسخ مشروع ایران به رژیم اسرائیل دخیل نبودند
  • ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند
  • نامه ایران به شورای امنیت در رد ادعاهای بی اساس اسرائیل
  • نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
  • سیاست همسایگی دولت سیزدهم
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی