Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اجرای امر به معروف و نهی از منکر در ماه رمضان، اظهار داشت: مسلمانان باید روزه بگیرند چون واجب عینی بوده و هیچکس نمی‌تواند با بهانه آوردن از روزه گرفتن فرار کند.

وی افزود: افرادی مانند سالمندان، بیماران، زنان باردار و مادرانی که بچه شیر می‌دهند عذر دارند و روزه گرفتن بر آنها واجب نیست اما در مقابل هم نباید در ملأ عام افراد به روزه خواری بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه از نیروی انتظامی انتظار می‌رود با افرادی که در ملأ عام روزه خواری می‌کنند به طور جد برخورد کند، ادامه داد: اغذیه فروشان هم باید نظارت شود که فقط برای مسافران غذا تهیه کنند نه اینکه آشکارا به سرویس دهی برای عموم مردم مبادرت ورزند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: افراد در منازل خود آزادند اما در بیرون نباید به قانون الهی هتاکی شود و نیروی انتظامی باید با روزه خواران برخوردی قاطع داشته باشد.

وی با اشاره به روز بین المللی «خانواده» و تغییر سبک زندگی در ایران که برگرفته از غرب بوده، تاکید کرد: نهاد خانواده در غرب سقوط کرده و موضوعی به نام خانواده در غرب وجود ندارد که البته می‌خواهند آن را در فرهنگ ایران هم تزریق کنند؛ قداست و ارزش پدر و مادر و خانواده ایرانی را از مردم بگیرند.

امام جمعه بروجرد افزود: غربی‌ها دنبال ترویج بی بندوباری در ایران هستند و سعی می‌کنند این بلاها را سر مردم بیاورند که جوانان باید مواظب باشند فرهنگ دینی، غیرت ایرانی و عزت نفس را غربی‌ها از آنها نگیرند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، ادامه داد: تحریم‌های جدید آمریکا و دغل بازی‌های کشورهای اروپایی و وقت کشی‌های بیهوده را امروز می‌بینیم.

وی با بیان اینکه البته تنها ۲۰ درصد گرانی‌ها ناشی از تحریم‌های دشمنان بوده، تصریح کرد: قصد کوبیدن کسی را ندارم اما مسئولان باید تکانی بخورند و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بهترین راهکار برای مقابله با این تحریم‌ها یعنی اقتصاد مقاومتی را به اجرا بگذارند؛ چرا کالاهایی که خود تولید می‌کنیم باید از خارج وارد کنیم؟

امام جمعه بروجرد افزود: باید دست خائنین از اقتصاد کشور کوتاه شود و حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دستور کار قرار بگیرد، می‌بینیم برخی از مدیران نالایق هستند که اینها باید هرچه زودتر کنار رفته و مدیران خوب و دلسوز را جایگزین و تقویت کنیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: تعدادی از کسبه نیز بی انصافی می‌کنند و اجناس را با قیمت بالایی به مردم عرضه می‌کنند که اینگونه اقدامات درست نیست.

وی حرص و ولع در انبار کردن کالاهایی که احساس می‌شود در بازار کم است را از دیگر دلایل گرانی عنوان کرد و آن را اقدامی ناپسند خواند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اقدام دولت و بیانیه شورای عالی امنیت ملی افزود: در حال حاضر ایران قصد دارد اورانیوم غنی شده مازاد را ذخیره کند و نفروشد.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل جایگاه‌های سوخت سی ان جی و مسائل روز شهری بروجرد تاکید کرد: مسئولان نباید کاری کنند که مردم از نظام دلسرد شوند؛ این چند روز اخیر مردم در صف‌های طولانی سی ان جی اذیت شدند.

وی گفت: البته شهرداری بروجرد قول داده تا یکی دو روز آینده این مشکل به طور کامل حل شود تا مردم نیز در رفاه عمومی بهتری به سر ببرند.

کد خبر 4613122

منبع: مهر

کلیدواژه: بروجرد امام جمعه بروجرد خطبه های نماز جمعه حجت الاسلام سید علی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم شهرستان‌های اقیلد، خرامه و شیراز از یک شرکت کارآفرین بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اصل پول و همچنین دستمزد کارشان را مطالبه دارند.
از دی ماه پارسال این شرکت با مشکل مواجه شد و بجای طلب بن خرید کالا گرفته اند.
مال باختگان از یک میلیون تا یک میلیارد تومان طلب دارند، اما مدیران این شرکت دست مردم را در حنا گذاشته اند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مشکل مردم را از مسئولان دادگستری استان پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 دادستان اقلید گفت: برای مدیران شرکت امید سرحد پرونده قضایی تشکیل شده است.
انصاری افزود: مدیران این شرکت بیش از ۵ هزار طلبکار دارند و در حال شناسایی اموالشان هستیم.
حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه از مدیران شرکت برای جلوگیری از خروجشان از کشور وثیقه سنگین گرفته شده است گفت: به همه مالباختگان اطمینان خاطر می‌دهم، دستگاه قضا تا حصول نتیجه پی گیر حقوقشان است.
۷ سال پیش دو خانم در شهرستان اقلید با عنوان کار در خانه شرکتی را تاسیس می‌کنند و با دریافت پول از مردم برای تولید صنایع دستی به آنها مواد خام می‌دادند و پس از تولید با دو برابر قیمت از آنها می‌خریدند.
پارسال این شرکت نتوانست پول محصولات تولید شده را پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان