Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@08:51:18 GMT

سمنان| تنها راه پیروزی برابر مستکبران جهان مقاومت است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۸۷۸۵

سمنان| تنها راه پیروزی برابر مستکبران جهان مقاومت است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه تنها راه پیروزی برابر مستکبران جهان مقاومت است گفت: مردم تمام‌قد از بیانیه شورای امنیت ملی حمایت می‌کنند. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که در مصلی بزرگ با حضور پرشور مردم نمازگزار، مؤمن و ولایت مدار سمنان برگزار شد با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از آن دستاوردها استکبارستیزی است و باید گفت تنها راه پیروزی برابر مستکبران جهان در رأس آن‌ها آمریکا مقاومت و ایستادگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکره ملت ایران را به پیروزی و سربلندی نمی‌رساند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مقاومت رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی از سوی دشمنان بود اظهار داشت: مذاکره ملت ایران را به پیروزی و سربلندی نمی‌رساند.

 شاهچراغی با تأکید بر اینکه ما بر اساس آنچه از آموزه‌های دین مبین اسلام آموخته‌ایم باید عمل کنیم افزود: اسلام می‌گوید در مقابل زورگویان و ظالمان عالم بایستید و با آنان مقابله کنید و ما نیز بر این اساس برابر بدعهدی استکبار جهانی نباید عقب‌نشینی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی: ترامپ بی ‌منطق است/آمریکا اگر دنبال مذاکره بود از برجام خارج نمی‌شدامام‌جمعه تبریز: استراتژی نظام، تعهد در برابر تعهد و اقدام در برابر اقدام است/صبر ایران حدی داردامام جمعه اصفهان: تا زمانی که مردم پشت سر رهبر خود هستند دشمن به اهدافش نمی‌رسدوی با اشاره به اینکه یک سال از خروج آمریکا از برجام و بی‌تفاوتی اروپا نسبت به انجام تعهداتشان گذشته است اظهار داشت: بیانیه اخیر دولت و مسئولان نظام در این رابطه بسیار باارزش است.

امام‌جمعه سمنان تصریح کرد: وحدت و اتحاد مردم با روحانیت ناگسستنی است و قطعاً با همراهی و همدلی بیش‌ازپیش می‌توان فتنه‌انگیزی‌های استکبار جهانی را خنثی کرد.

شاهچراغی ضمن تأکید بر بهره‌مندی هر چه بیشتر و بهتر از برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان؛  بهترین فرصت برای انس و الفت بیشتر با قرآن کریم است.

وی گفت: در این ماه مبارک رمضان باید به یاد محرومان و نیازمندان باشیم و بدانیم یکی از شاخصه‌های اصلی روزه‌داری کمک به مستمندان است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا

تیم فوتبال دختران ایران با ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در تورنمنت کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت 13:30 برگزار شد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این دیدار پرنیا رحمانی در دقیقه 66 برای ایران گلزنی کرد.معصومه شکوری، ناظر داوری ایران و قرقیزستان را بر عهده داشت.

ملی پوشان ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و تساوی مقابل قزقیزستان عنوان قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند