Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اطمینان داد که هنریک میختاریان، هافبک ارمنستانی تیم آرسنال مشکلی برای سفر به آذربایجان برای بازی فینال لیگ اروپا نخواهد داشت. ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی یوفا، این نهاد ارشد فوتبال اروپا اطمینان داد که هنریک میختاریان، هافبک ارمنستانی تیم آرسنال می‌تواند به طور آزادانه وارد آذربایجان شود و هیچ مشکل امنیتی او را تهدید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی فینال لیگ اروپا میان تیم‌های آرسنال و چلسی روز 29 ماه می (8 خرداد) در شهر باکو، پایتخت آذربایجان برگزار خواهد شد.

در گزارش اتحادیه فوتبال اروپا پس از انتشار اخباری پیرامون  احتمال عدم همراهی هنریک میختاریان با تیم آرسنال در سفر به باکو به خاطر مشکلات سیاسی کشورهای آذربایجان و ارمنستان آمده است: «ارسال نامه‌ها به فدراسیون‌های فوتبال، باشگاه‌ها و سفارت‌خانه‌ها با هدف اخذ ویزای بازیکنان شرکت‌کننده در رقابت‌های تحت کنترل یوفا در دیگر کشورها یک پروسه استاندارد برای این نهاد است. به همین خاطر یوفا و آرسنال درخواستی در این رابطه ارسال کردند و فدراسیون فوتبال آذربایجان تأکید کرد هنریک میختاریان هیچ‌گونه مشکلی برای سفر به باکو و اقامت در این کشور نخواهد داشت. البته تمام تمام جوانب امنیتی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

هنریک میختاریان در سال 2015 میلادی با تیم بورسیا دورتموند آلمان برای بازی برابر تیم گابالای آذربایجان به این کشور سفر نکرد. او در مرحله گروهی فصل گذشته لیگ اروپا نیز در بازی آرسنال برابر تیم قره‌باغ آذربایجان غایب بود.

امری: به تیمم افتخار می‌‌کنم

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) آرسنال لیگ اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا آرسنال لیگ اروپا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا آرسنال لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است

به گزارش "ورزش سه"، بلوگرانا پس از ناتوانی در دفاع از عنوان قهرمانی لالیگا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را با شکست به پایان می‌رساند.

با توجه به این ناکامی، انتظار می‌رود آنها در تابستان تغییراتی در تیم اعمال کنند. یکی از مشکلات بارسا در این فصل خط حمله بود و به گفته رسانه‌های نزدیک به باشگاه، آنها قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پست‌های هجومی را تقویت کنند.

قرارداد روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی، سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد و بارسا قصد دارد در ماه‌های آینده در مورد اینکه او را بفروشند و یا قراردادش را یک سال دیگر تمدید کنند تصمیم بگیرد. لوا در حال حاضر از حضورش در بارسلونا راضی است و به جدایی فکر نمی‌کند.

در مصاحبه جدیدی پیش از دیدار با والنسیا، از او مورد دیدگاهش در مورد بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان سوال شد.

او گفت: «گفتن این موضوع دشوار است، زیرا ما هنوز یورو و بازی‌های تعیین‌کننده لیگ قهرمانان اروپا را داریم. اما در حال حاضر امباپه و بلینگام بهترین بازیکنان جهان هستند.»

دیگر خبرها

  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • تشدید تدابیر امنیتی در اطراف سازمان‌های صهیونیستی در جهان
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن