Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:18:48 GMT

آغاز جنگ لبخند شب های رمضان در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۸۹۵۷

آغاز جنگ لبخند شب های رمضان در آستارا

آستارا - ایرنا - جنگ لبخند شب های ماه مبارک رمضان با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و استقبال شهروندان در سینما دریای آستارا آغاز شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این برنامه شامل مصاحبه زنده با چهره های فرهنگی، هنری و ورزشی آستارا، موسیقی و نمایش کمدی است و تا پایان ماه مبارک رمضان به غیر از شب های قدر ساعت 22 در سینما دریا اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاپور تشرینی افزود: نمایش کمدی این برنامه به نویسندگی و کارگردانی نیما رهایی اجرا می شود و امیر حسین الهی، آرش جوهری و یونس عدالت با ایفای نقش در آن، مسائل اجتماعی در آن به زبان طنز مطرح می کنند.
400 هنرمند در هفت انجمن هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا ساماندهی شده است.

**مسابقه کتابخوانی پدافند غیر عامل برگزار شد
سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقه کتبی امروز با شرکت 700 دانش آموز در دبیرستان های دخترانه دوره های اول و دوم این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: هدف از این مسابقه افزایش مطالعه و آشنایی مردم به ‌ویژه دانش‌آموزان با اصول و مبانی پدافند غیرعامل است و نفرات اول تا سوم مسابقه در مدارس، تجلیل خواهند شد.
وی اظهار کرد: در این مسابقه 20 سوال پیرامون سواد رسانه‌ای، فضای مجازی و حملات سایبری، پدافند غیرعامل و تهدیدات پیش‌رو و مأموریت‌های قرارگاه پدافند غیرعامل مطرح شده بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و 17 هزار دانش آموز در 150 مدرسه آن تحصیل می کنند.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گيلان شب هاي رمضان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون عصر سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان‌سازی، پشتیبانی و نظام‌مند کردن فعالیت‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خلاقانه و طرح ایده‌های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره‌مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه‌های تابستانی خواهد شد، گفت: مساجد می‌توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: فضای معنوی مساجد می‌تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

آمون به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آن‌ها داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه تعاملات و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» لازم و ضروری است.

کد خبر 6093446

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»