Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-29@12:02:21 GMT

بيس‌باليست‌هاي قم روي سكوي سوم ايران

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۹۱۰۱

تيم بيس‌بال هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم روي سكوي سوم مسابقات فصل 98 – 1397 ليگ دسته اول بيس‌بال باشگاه‌هاي كشور جاي گرفت.به گزارش بلاغ، از قم، بیس‌بال از رشته‌های موفق و شاخص زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی و هیات‌های استانی است که در قم نیز جزو یکی از رشته‌های عنوان‌دار و برتر محسوب می‌شود، ورزشی که توانست رتبه سوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به نام خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مردان بیس‌بال قم با نام آرتان در رقابت‌های لیگ دسته اول بیس‌بال به میدان رفت، مسابقاتی که با برنامه‌ریزی جالب توجه و البته عجیب انجمن بیس‌بال و سافت‌بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی از شهریور ماه سال 1397 تا اردیبهشت ماه سال 1398 به درازا انجامید در حالی که تنها پنج تیم در آن حضور داشتند.

طبق برنامه‌ریزی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال مسابقات لیگ دسته اول بیس‌بال باشگاه‌های ایران در سه مرحله برگزار شد و تیم‌ها در فصل پائیز سال گذشته دو مرحله رقابت‌ها را برگزار کردند و سومین و آخرین مرحله در اردیبهشت به انجام رسید که سرانجام با قهرمانی نماینده بوشهر و رتبه سوم قمی‌ها همراه بود.

دیدارهای مرحله نهایی این لیگ با رقابت پنج تیم به میزبانی هیأت انجمن‌های ورزشی استان البرز در زمین بیس‌بال مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد و سرانجام این تیم نادری بوشهر بود که بالاتر از چهار رقیب دیگر خود بعد از انجام 12 مسابقه به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت.

بوشهری‌ها در مسابقه حساس و پایانی مرحله نهایی با نتیجه نزدیک و نفس‌گیر 11 بر 10 تیم طیف تهران را شکست داده و با کسب 28 امتیاز فاتح این بازی‌ها شدند، ضمن اینکه تیم طیف تهران با 5/24 امتیاز روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت و تیم آرتان قم با کسب 10 امتیاز به مقام سوم رسید، هیأت خراسان رضوی با هشت امتیاز و دانشگاه آزاد کرمان با 5/4 امتیاز رده‌های بعدی این لیگ را به خود اختصاص دادند و نماینده کرمان راهی لیگ دسته دوم شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند