Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مردم مومن و روزه دار خاش سیستان و بلوچستان در تجمع اعتراض آمیز موضوع خروج آمریکا از پیمان نامه بین المللی برجام، قبول نداشتن نتایج و تعهدات از سوی آمریکاییها و وضع تحریم های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی شهرستان خاش در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در تجمع اعتراض آمیز در محکومیت ظلم و ستم سران آمریکا علیه ملت ایران اسلامی؛ حمایت قاطعانه خود از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت از دولت در مبحث دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و دفاع از حق ملت در مذاکرات با غربیها و گروه 5+1 را ابراز داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شهرستان خاش در این اجتماع مردمی گفت: به پای مذاکره کشاندن 6 کشور غربی و آمریکا از اقتدار و عظمت ایران سربلند حکایت دارد، زیرا دنیا به این نتیجه رسیده که بدون حضور ایران در حل معادلات جهانی نمی توانند به موفقیت برسند.
حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: ادامه مذاکرات هسته ای با کشورهایی که در ذات آنها بدعهدی و بی اعتمادی وجود دارد و به بدترین شکل به ملت ها ظلم روا می دارند درست نیست، اما تا حصول نتیجه ایران نیز باید تعهدات خود را کاهش دهد.
وی اظهار داشت: دادن مهلت 60 روزه به 5 کشور غربی در موضوع آب سنگین و غنی سازی اورانیوم تا حد زیادی می تواند غرب و آمریکا را از ادامه مسیر ظلم و تجاوز به حق ملت ایران دور کند.
امام جمعه خاش تاکید کرد: باید به توانمندی های خود و وعده های به حق نصرت الهی ایمان داشته باشیم و در مقابل زورگویی های مستکبران بایستیم و قطعا با باور داشتن به توان مان می توانیم قله های عزت و سربلندی و پیشرفت و توسعه را مقتدرانه فتح کنیم.
امام جمعه اهل سنت خاش نیز تاکید کرد: آمریکا در برابر اراده ملت مومن و مسلمان و انقلابی و همیشه در صحنه ایران عددی نیست، زیرا این ملت خدایی را دارد که در همه شرایط یاریگر آن است و در دشواری ها به یاری و امداد و نصرت شان می آید.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: دشمنان اسلام و ایران اسلامی باید بدانند که آینده از امت اسلام و ملت سربلند ایران است و خداوند متعال نیز وعده های خود را برای پیروزی مظلومان و نابودی مستکبران محقق خواهند ساخت.
7310 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي محكوميت آمريكا تجمع اعتراضي خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان