Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-30@12:41:20 GMT

ثبت ۹۹.۸۱ درصدی وفات در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۹۳۲۱

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان گفت: درصد ثبت وفات در مهلت ثبت تا یکسال در استان زنجان برابر 99.81 درصد است.به گزارش بلاغ،سید علی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وقایع چهار گانه حیاتی به صورت مستمر توسط ثبت احوال استان زنجان انجام می‌شود.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان تعداد وفات ثبت شده در فروردین‌ماه سال 1398 را برابر با 380 واقعه اعلام کرد و افزود: تعداد فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در فروردین‌ماه سال‌جاری برابر با 420 واقعه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یکسال برابر 99.81 درصد است.

شفیعی با اشاره به اینکه تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی در فروردین‌ماه سال‌جاری را برابر 415 واقعه اعلام کرد و ادامه داد: تعداد فوت ثبت شده روزانه در فروردین‌ماه سال 1398 را به طور متوسط برابر با 13 مورد واقعه وفات اعلام کرد و گفت: به طور تقریبی در هر دو ساعت یک واقعه وفات به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه فروردین‌ماه سال‌جاری 244 وفات در استان زنجان در مناطق شهری استان زنجان ثبت شده است، اضافه کرد: از این تعداد 135 واقعه وفات آقایان و 109 واقعه وفات بانوان بوده است.

وی با اشاره به ثبت 137 واقعه وفات در مناطق روستایی استان زنجان بیان کرد: از این تعداد 73 وفات آقایان و 64 واقعه وفات بانوان ثبت شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)

به کزارش صدای ایران،نکوداشت اکبر زنجان‌پور در نوزدهمین شب کارگردان، یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲