Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-03@00:06:54 GMT

«ماه نو» به گالری ۷۲ می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۹۷۰۷

نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه هنرهای تجسمی کتاب‌شهر ایران با عنوان «ماه نو» از فردا باحضور جمعی از اهالی هنر و رسانه در گالری ۷۲ گشایش می‌یابد.به گزارش بلاغ،نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه هنرهای تجسمی کتابشهر ایران با عنوان «ماه نو» از فردا با حضور جمعی از اهالی هنر و رسانه در گالری ۷۲ گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید شهاب‌الدین شکیبا، مدیر گالری ۷۲ با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز «ضیافت رمضان ۱۳۹۸» نمایشگاه «ماه نو» از ساعت ۱۴ فردا (۲۱ اردیبهشت) در گالری ۷۲ مجتمع سرچشمه به نمایش در می‌آید.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار هنری شاخصی از هنرمندان طراز اول هنرهای تجسمی ایران از جمله جلیل رسولی، پگاه قزوینی، میثم سلطانی، محمود زنده‌رودی، حسن روح‌الامین، ابراهیم صاحب‌اختیاری، محمد‌سعید نقاشیان، مهدی فرخی، ابوالفضل خزاعی، پگاه قزوینی، رضا اسدی و ... دیده می‌شود.

به گفته شکیبا، گالری مجتمع سرچشمه که پیش از این گالری نگار مکتب‌خانه نام داشت، به گالری ۷۲ تغییر نام داده است.

در آیین افتتاحییه این نمایشگاه، از حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از اهالی هنر و رسانه دعوت به عمل آمده است.

مدیر گالری ۷۲ تأکید کرد: نمایشگاه ماه نو از ۲۲ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد همه روزه در گالری ۷۲ به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهار راه سرچشمه، کوچه شهید صیرفی‌پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی میزبان علاقه‌مندان آثار هنری است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم