Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: چون این فصل در هر دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی فعالیت داشته‌ام، هدف و آرزویم کسب بالاترین رتبه برای نمایندگان فوتبال تبریز در لیگ برتر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، محمدرضا مهاجری که به دلیل شرایط پروازی سفر تیم به تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسولیس حضور نداشت، درباره بازی فردا اظهار داشت: به خوبی بر حساسیت این دیدار واقف هستیم و همچون سایر بازی‌های گذشته با تمامی توان وارد میدان مسابقه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با اشاره به حواشی ایجاد شده طی روزهای اخیر تصریح کرد: واضح است که هدف این افراد به‌هم زدن تمرکز و پایین آوردن انگیزه بازیکنان‌مان در دو دیدار باقیمانده فصل است.

مهاجری خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی رسانه وقتی مصاحبه می‌گیرند، جواب‌های دلخواه خود را برای سؤالاتی که مطرح می‌شود، تنظیم می‌کنند تا به قول خودشان ارزش خبری و هیجان بیشتری ایجاد شود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه آبرو و اعتبار خود را به مخاطره نمی‌اندازد، تصریح کرد: من شخصیت حرافی ندارم و بازی کلمات را هم بلد نیستم، به همین خاطر صحبت‌هایم را خیلی رک و صادقانه بیان می‌کنم و چون در حال حاضر آرامش تیمم بر سایر مسائل ارجحیت دارد، اقدام و پیگیری لازم درباره رفتار رسانه‌های مذکور را طی روزهای آینده انجام خواهم داد.

مهاجری در ادامه افزود: ما دو بازی تا پایان فصل پیش رو داریم که هر دو برای‌مان مهم است، به همین منظور انگیزه زیادی برای ارائه بازی‌های قدرتمند تأثیرگذار در سرنوشت لیگ داریم تا حیثیت و اعتبار والای‌مان به نمایش درآید.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره پیش‌بینی‌اش از معادلات آخر فصل گفت: پیشگو نیستم، ولی چون این فصل در هر دو تیم تراکتور و ماشین‌سازی فعالیت داشته‌ام، هدف و آرزویم کسب بالاترین رتبه برای نمایندگان فوتبال تبریز در لیگ برتر است.

مهاجری در پایان اظهاراتش عنوان کرد: هواداران پرشور فوتبال تبریز مطمئن باشند که با تمامی توان و اقتدار مقابل حریفان ظاهر می‌شویم و ان‌شاءالله با کسب نتیجه دل آنها را شاد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر مهاجری میزان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم استقلال خوزستان از ساعت ۱۸/۱۰ فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف تیم سپاهان این شهر می‌رود.

باشگاه استقلال خوزستان با توجه به حساسیت بازی از کمیته داوران خواستار تغییر حسن اکرمی قضاوت کننده این بازی شد.

تیم صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹/۳۰ از تیم مس رفسنجان پذیرایی می‌کند.

بازی تیم‌های فولادخوزستان و تراکتور تبریر از ساعت ۱۹/۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز می‌شود.

جریمه ۲ میلیارد تومانی عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مهمترین شوکی بود که پیش از این بازی مهم به اردوی سرخ پوشان دیار کارون وارد شد.

درحال حاضر تیم فولادخوزستان با ۲۲ امتیاز درمکان چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

تیم استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در جایکاه پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است و تیم صنعت نفت آبادان نیز با ۱۶ امتیاز قعرنشین رقابت‌ها است.

۱۶ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند. 

دیگر خبرها

  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • ده‌روسی: از سری آ و لیگ اروپا دست نمی‌کشیم!
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده