Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@21:34:54 GMT

امام جمعه لواسانات: باید در مقابل آمریکا محکم ایستاد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۹۸۶۸

امام جمعه لواسانات: باید در مقابل آمریکا محکم ایستاد

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی در خطبه های این هفته نماز جمعه لواسانات اظهار داشت: استراتژی ایران بر حمله بعنوان بهترین دفاع استوار است و آمریکا به خوبی از این سیاست آگاه است و در این شرایط باید از این استراتژی دفاع کرد.
وی افزود: استراتژی آمریکایی ها برعکس است و هر زمانی که منفعل شویم، شجاع می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه لواسانات با بیان اینکه منافع آمریکا مادی است و برای ترساندن آنها باید به منافعشان ضربه زد، گفت: تحقق وعده الهی که امروز بر نابودی آمریکا تعبیر می شود نیاز به اقدامات جدی دارد و نمی توان به حرف و شعار بسنده کرد.
وی در ادامه به اظهار نظر معاون سیاسی وزیر امور خارجه مبنی بر ترک مهاجران افغانستانی در صورت کاهش فروش نفت اشاره کرد و گفت: باید از این بابت از افغان ها عذرخواهی کنیم.
امام جمعه لواسانات ادامه داد: افغانستانی ها برادران و خواهران مسلمان ما هستند و اینکه از آنها بخواهیم ایران را ترک کنند، توجیهی ندارد.
لواسانات یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در 11 کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897/6003
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 مسلمان معاون سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا آمریکایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است