Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:49:14 GMT

برخی منازل روستایی در تاکستان دچار آب گرفتگی شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۰۰۶۹

برخی منازل روستایی در تاکستان دچار آب گرفتگی شدند

قزوین - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت:چند منزل مسکونی در روستاهای شهرستان تاکستان روز جمعه به علت بارندگی شدید دچار آبگرفتگی شدند.

قدرت الله مهدیخانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این چند منزل مسکونی در روستاهای رادکان و زاکان از توابع شهرستان تاکستان قرار دارند.
وی به اعزام سریع نیروهای امدادی به این مکان اشاره کرد و گفت: درحال حاضر نیروهای امدادی و اداره راه برای کمک رسانی به این منازل مسکونی اعزام شده اند و جزییات بیشتر متعاقبا اعلام می شود
مهدیخانی در ادامه به یک مورد تصادف زنجیره ای در آزادراه ها استان قزوین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی گزارش هایی که به دست ما رسیده تاکنون تلفات جانی در این حوادث جاده ای اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل مدیریت بحران استان در خصوص سرریز سد طالقان نیز اظهار داشت: سرریز شدن سد طالقان طی چند روز گذشته پیش بینی شده بود و هم اکنون دبی این رودخانه 20 متر مکعب بر ثانیه است.
مهدیخانی یادآور شد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم که از قرارگیری در کنار رودخانه های پرآب جدا خودداری کرده و حتی المقدور در 2 روز آینده از اسکان در کنار مسیل ها بپرهیزند.
بارندگی شدیدبه همراه باد ، روز جمعه بیشتر نقاط استان قزوین را فرا گرفت.
شهرستان تاکستان به مرکزیت شهری به همین نام در 35 کیلومتری قزوین واقع شده است
9925/6012

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث باد و باران تاكستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود

روح اله کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت اظهار کرد: طی تماس شهروندان با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ این شهرستان مبنی بر غرق شدگی پسر ۶ ساله در کانال آب اطراف شهرستان مرودشت سریعا تکنسین‌های پایگاه اورژانس کوشکک به محل مورد نظر اعزام شدند.

 او افزود: بیمار بدون هرگونه علائم حیاتی و تنفسی بود و نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان بلافاصله عملیات احیاء تنفسی و ریوی را شروع کردند.

کریمی بیان کرد: با تلاش نیرو‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ عملیات احیاء به سرعت و بدون وقفه و با موفقیت انجام شد و حدود ۳۰ دقیقه پس از احیاء، تنفس بیمار بازگشت.

او افزود: بیمار سریعا توسط نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت انتقال یافت و در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار گرفت. 

مرودشت در فاصله ۴۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خسارت سیلاب به منازل مردم شهرستان ملکشاهی
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود