Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:26:15 GMT

علوی: می توانستیم ناجوانمردانه با استقلال مساوی کنیم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۰۱۰۰

علوی: می توانستیم ناجوانمردانه با استقلال مساوی کنیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان می گوید تیمش مقابل استقلال می توانست با یک نمایش ناجوانمردانه به تساوی برسد اما تمایل به چنین کاری نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد علوی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل سایپا اظهار داشت: ان‌شاءالله که فردا بتوانیم یک بازی محکم و قدرتمند با انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه امتیاز بازی فردا برای ما حیاتی است و امیدوارم آن را کسب کنیم.

 

وی ادامه داد: این مسابقه می‌تواند برای من و بچه‌های تیم، پیش به سوی امیدواری باشد. می‌توانیم بازی خوب و شرافتمندانه‌ای همانند دیدار مقابل استقلال ارائه کنیم. تا دقیقه 86 خیلی استوار برابر استقلال ایستادیم و گل چهارم حریف هم آفساید بود. می‌توانستیم با ارائه یک بازی بد و غیرجوانمردانه به تساوی 2 - 2 برسیم، اما هدف ما این است که مانند دیدار مقابل استقلال، شرافتمندانه بازی کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره ادامه همکاری با این باشگاه گفت: صحبتی با من نشده و تمام تلاش و هدفم این است که بهترین عملکرد استقلال خوزستان را نشان دهم. یکی دو روز پیش از طریق رحیمی، مدیرعامل باشگاه متوجه شدم مصطفی کیانی را می‌خواهند و ان‌شاءالله او لژیونر شود. هدف ما این است که یک بازی جوانمردانه، خوب و برزیلی که در شأن استقلال خوزستان و فوتبال خوزستان است، نشان دهیم.

 

علوی در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد در جمع آبی‌پوشان جنوبی بماند یا خیر، تصریح کرد: در استقلال خوزستان یک نیم‌فصل کنار مربیان بزرگی چون بوستانی، قنبری و یزدی کار کردم و دوست دارم باز هم اینجا کار کنم. باید شرایط را ببینیم و بدانیم که آیا مجموعه می‌خواهد تیمداری کند یا خیر. مهمترین اصل برای من این است که تیم سال آینده به لیگ برتر صعود کند. ان‌شاءالله این امر حاصل شود و به فوتبال خوزستان خدمت کنیم.

 

سید محمد علوی استقلال خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید محمد علوی استقلال خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)