Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می گوید ما قطعاً به ماندن در لیگ امیدواریم, نمی‌خواهم بگویم که صد درصد اما ۹۹ درصد در لیگ می‌مانیم.

طرفداری - مازیار ربیعی‌ فر در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌ و‌ نهم لیگ برتر فوتبال ایران, اظهار داشت:

همان‌طور که می‌دانید فردا بازی مهمی با نساجی داریم, تیمی که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و توانسته در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند، اما ما نیز تیم سپیدرود هستیم و برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، وی ادامه داد:

در هفته اخیر تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کرده‌ایم. امیدوارم در بازی فردا پیروز شویم. با توجه به اینکه این بازی از حساسیت خاصی برای ما برخوردار است از هواداران نیز خواهش می‌کنیم مثل بازی‌های قبل حمایت‌مان کنند.

مربی تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به اینکه در این بازی حسین شنانی به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت, درباره محرومیت نادر دست‌نشان نیز اضافه کرد:

در حالی که حضور دست‌نشان در کنار خط قطعاً تأثیر خواهد گذاشت، اما ایشان در بازی فردا لبِ خط نخواهند بود. البته با توجه به تمریناتی که در هفته گذشته داشتیم, فکر می‌کنم دیگر نیازی به حضور ایشان در کنار زمین حس نشود. همه‌ی مسائل به بچه‌ها گوشزد شده و امیدواریم در بازی فردا نتیجه بگیریم، اما اگر بازهم نکته‌ای بود دست‌نشان روی سکو‌ها به ما انتقال می‌دهد و ما هم به بازیکنان می‌رسانیم.

ربیعی‌فر راجع به اتفاقات داوری بازی هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان و اینکه آیا این مسائل در روند سپیدرود تأثیرگذار خواهد بود یا خیر, عنوان کرد:

این بحثی است که نمی‌خواهم به آن وارد شوم. هفته پیش موضوع پنالتی و 9 دقیقه اضافه وقت را دیدید، ولی مطمئناً اگر امید نداشتیم که در لیگ می‌مانیم هیچ‌وقت دست‌نشان هدایت تیم را برعهده نمی‌گرفت.

وی تصریح کرد:

من فکر می‌کنم که می‌توانیم بمانیم، چون در بازی‌های گذشته فقط برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بودیم و در هیچ مسابقه‌ای به دنبال تساوی نبودیم, حتی در بازی مسجدسلیمان که با اشتباه داوری نتیجه تساوی رقم خورد. ما قطعاً به ماندن در لیگ امیدواریم, نمی‌خواهم بگویم که صد درصد، اما 99 درصد در لیگ برتر می‌مانیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر

زمان برگزاری یک مسابقه از هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور تغییر کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر