Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - مسئول دفاتر نهاد نمايندگي رهبر معظم انقلاب در دانشگاه هاي خوزستان گفت: انقلاب اسلامي در مسير آرمان هاي خود راه طولاني را در پيش دارد اما به برکت سرمايه هاي انساني و ملي خود مي توانيم از اين روزهاي سخت به سلامت عبور کنيم.

حجت‌الاسلام سيدمحسن شفيعي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در حاشيه راهپيمايي ضد آمريکايي در اهواز اظهار داشت: شرايطي که در حال حاضر آمريکا ايجاد کرده شايد فرصت مناسبي باشد تا جوانان ما به خودباوري بيشتر دست پيدا کرده و بتوانند با اشراف بيشتري بر وضعيت کشور، سرنوشت خود را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: امروز فرصت مناسبي است تا جوانان با بصيرت امام خميني (ره) آشنا شوند چراکه امام با نورانيت ماهيت اين نظام سلطه را به خوبي براي همگان آشکار کرد.
حجت الاسلام شفيعي گفت: اکنون شرايطي فراهم شده که جوانان اين تهديد را به فرصت همدلي ، وحدت، ايستادگي و يکپارچگي ملي در برابر نظام سلطه تبديل کنند.
مسئول دفاتر نهاد نمايندگي رهبر معظم انقلاب در دانشگاه هاي خوزستان بيان کرد: جوانان نقش آفرينان اصلي انقلاب اسلامي بوده و با حضور پررنگ آن ها، انقلاب اسلامي زنده پويا و بانشاط به راه خود ادامه مي دهد و دشمنان بايد بدانند که اين انقلاب تمام شدني نيست.
وي افزود: انقلاب نيازمند نيروي تازه نفس است و همواره بايد سرداران جديدي به ميدان بيايند که جوانان در اين زمينه نقش ارزشمندي دارند.
حجت الاسلام شفيعي ادامه داد: دشمن تمرکز خود را روي تفکرات جوانان قرار داده چراکه آنها مي‌دانند که جوانان با اتحاد و همدلي مي توانند اين مسير دشوار را با موفقيت سپري کنند.
مسئول دفاتر نهاد نمايندگي رهبر معظم انقلاب در دانشگاه هاي خوزستان گفت: نقش جوانان در تمامي صحنه هاي انقلابي تعيين کننده و سرنوشت ساز بوده و بي شک از اين پيچ سخن نيز با افتخار عبور خواهيم کرد.
راهپيمايي ضد آمريکايي روز جمعه با حضور نمازگزاران اهوازي و جمعي از طلاب، روحانيون، مسئولان استان، فرماندهان نيروهاي مسلح، و افشار مختلف مردم در مسير مصلاي مهديه اهواز تا چهارراه آبادان برگزار شد.
7152/6064
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل که توسط دانشجویان آمریکایی و اروپایی سر داده می‌شود، به معنی موفقیت امامین انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: در زمان این امام بزرگوار، هجمه‌های فرهنگی خیلی زیادی اتفاق افتاده بود که امام صادق (ع) در مقابل آن‌ها دو راهبرد داشت که یکی از آن‌ها تبلیغ و تبیین دین اسلام و پاسخگویی به شبهات بود.

وی با اشاره به اینکه زمان امام صادق (ع) شبیه زمان کنونی کشور ماست، گفت: امروز دشمنان با تمام قدرت رسانه‌ای، فیلم‌سازی، فضای مجازی و ... به‌دنبال هجمه فرهنگی در کشورند تا اراده را از جوانان ما بگیرند و آن‌ها را به فساد بکشانند. بنابراین ما باید در مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنیم، باید کار تبلیغ و تبیین ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را انجام دهیم و جنایت‌های دشمنان را افشا کنیم.

وی بیان کرد: امروز جوانان و دانشجویان آمریکایی و اروپایی به میدان آمده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند. این امر به معنی آن است که آن‌ها به رسانه‌ها، رادیو و تلویزیون خود اعتماد ندارند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود، ادامه داد: با همین تدبیر امامین انقلاب، امروز همه جوانان این پیام را دریافت کرده‌اند و این امر به معنای موفقیت امامین انقلاب است.

وی گفت: راهبرد دوم امام جعفر صادق (ع) مبارزه با طاغوت بود که ملت ایران نیز از ابتدای شکل‌گیری انقلاب، مبارزه با طاغوت را در دستور کار قرار داد و امروز قدرت پیدا کرده است.

وی افزود: امروز اسرائیل بر سر انجام «وعده صادق» تنبیهی شد که نقطه عطفی برای همه جهان شد. سیلی‌ای که به رژیم صهیونیستی زده شد، قدرت ایران را نمایان کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان با آرمان‌های انقلاب اسلامی
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر