Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پایان نمازجمعه جمعه، مردم روزه‌دار با راهپیمایی، حمایت خود را از تعلیق برخی تعهدات برجامی جمهوری اسلامی توسط دولت اعلام کردند.به گزارش بلاغ، از تبریز، در پی اعلام تعلیق برخی تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران توسط دولت و دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای حمایت از این اقدام، نمازگزاران آذربایجانی به ویژه تبریزی با زبان روزه این دعوت را لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین زمینه پس از پایان آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه امروز(۲۰ اردیبهشت)، نمازگزاران تبریزی از مصلای امام خمینی(ره) تا میدان ساعت به راهپیمایی پرداختند و حمایت قاطع خود از بیانیه شورای‌عالی امنیت ملی و تعلیق تعهدات برجامی اعلام کردند.

این راهپیمایی در راستای بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن سردمداران خون آشام آمریکا و هم پیمانانشان بود که مردم غیورمند تبریز نیز زیر بارش باران و با حضور خود در کنار مسوولان استانی در راهپیمایی حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی اعلام کردند.

مردم با شرکت در راهپیمایی سراسری، پشتوانه مردمی تصمیم اخیر مسوولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی که مقابله مثل حداقلی در برابر نقض عهد و بدقولی‌های طرفین مذاکره بود را به نمایش گذاشتند.

 مردم با سر دادن شعار تحریم آمریکا دیگر اثر ندارد، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، شعار هر سپاهی، شعار هر ارتشی، شعار مردم ما مرگ بر آمریکا، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، هیهات من الذله، انرژی هسته‌ای به جان ما بسته‌ای، می‌جنگیم می‌میریم ذلت نمی‌پذیریم، در عزم ملت ما تحریم اثر ندارد،  همراهی خود از بیانیه شورای عالی امنیت را نشان دادند. 

گزارش فارس حاکی از آن است که در این راهپیمایی قطعنامه پایانی نیز قرائت شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود