Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:20:39 GMT

11هزار نفر در کلنیک تخصصی باشت ویزیت شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۰۹۱۷

11هزار نفر در کلنیک تخصصی باشت ویزیت شدند

به گزارش ایرنا،فرشاد رستمی روز پنجشنبه در بازدید از کلینیک تخصصی پزشکی تاجگردون در باشت افزود: این کلینیک یکی از مجهزترین کلینیک های تخصصی پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد:خدماتی مانند سونوگرافی، تست‌های ریه، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و زنان و زایمان کلینیک تخصصی باشت به مراجعان ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مرکز بهداشت و درمان باشت ابراز داشت: با راه‌اندازی این مرکز درمانی نیازی به مراجعه بیماران به گچساران و یا شهرستان های همجوار وجود ندارد.
رستمی ابراز داشت:کلینیک تخصصی باشت با 21 متخصص پذیرای بیماران این شهرستان است.
وی افزود: این کلینیک با تعرفه دولتی به قیمت 44هزار ریال برای ویزیت به بیماران خدمت می کند.
کلینیک تخصصی زنده یاد حاج ظفر تاجگردون شهر باشت در 2 طبقه و با زیر بنای 760 متر در اوایل سال 94 افتتاح شد.
رستمی با بیان اینکه در شهرستان باشت به ازای هر یکهزار نفر یک متخصص وجود دارد، گفت: همه خدمات در این کلینیک با تعرفه دولتی ارائه می شود.
حسینی،مدیر این کلینیک نیز گفت:تا کنون بیش از 3 هزار و 800 سونوگرافی در این کلینیک انجام گرفته است.
میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این کلینیک تخصصی 15 میلیارد ریال بوده است، که مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال آن از طرف خانواده خیر اهداء شده است.
شهرستان22 هزار نفری باشت در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بهداشت و درمان خانواده زایمان زنان کهگیلویه و بویراحمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان