Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سبحانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه سال گذشته 25 میلیون تن فولاد در کشور تولید شده است، اظهارداشت: از این میزان تولید 7.5 میلیون تن صادر شده است .

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شرایط خاص درصددیم 8 میلیون تن فولاد صادر داشته باشیم، افزود: آمارها نشان می‌دهد میزان تولید واحدهای فولادی بیش از نیاز بازار بوده و هیچ کمبودی در این رابطه وجود ندارد به نحوی تولیدکنندگان مازاد تولید خود را صادر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خصوص قیمت های محصولات فولادی هم گفت: قیمت فولاد بالا نیست و حتی تولیدکنندگان نسبت به قیمت پایه محصولات گله مند هم هستند البته در مجموع قیمت نهایی توسط خریداران مشخص خواهد شد.

سبحانی با بیان اینکه قیمت ورق های فولادی ارزان است، تصریح کرد: اگر تولیدکنندگان خودرو بخواهند ورق های فولادی را از محل واردات تأمین کنند قیمت ها برای آنها 2.5 برابر افزایش خواهد یافت.

وی در رابطه با اظهارات خودروسازان مبنی بر اینکه ورق های فولادی گران شده و تولید خودرو با این هزینه‌ها به صرفه نیست، گفت: در پاسخ به آنها باید گفت شرکت های بنز، هیوندایی یا بی ام وی ورق های فولادی را چند می خرند و شما چند می خرید ؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: خودروسازان بنز هیوندای ماده 36 برجام ماده 26 برجام جان کری برجام بازار تبریز طرح ترافیک ۹۸ مناف هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین