Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عزت‌الله یوسفیان‌ملا»، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص استیضاح وزیر ورزش و جوانان گفت: استیضاح، طرح سوال از وزرا، وظیفه و حق مسلم نمایندگان است و نمی توان آنها را منع کرد زیرا قانون اساسی این اختیار را به نمایندگان داده است.

وی با بیان اینکه ما باید امکانات و شرایط اقتصادی کشور را در نظر بگیریم، ادامه داد: سوال اینجاست که آیا وزیر ورزش و جوانان به حد کافی امکانات در دست داشته است یا نه؟ با توجه به امکاناتی که داشته می‌توانسته بیش از این کار کند یا نه؟ دلایل و شواهد نشان می‌دهد دکتر سلطانی‌فر در حد اعتبار و توانی که داشته، عملکرد خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلطانی‌فر مدیر مجربی است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: دکتر سلطانی‌فر مدیر مجربی است و با توجه به سوابقی که دارند، وزیر قوی بوده و هیچ‌کسی نمی تواند در مدیریت ایشان تردید کند.

یوسفیان‌ملا بیان کرد: وزیر ورزش نسبت به اعتبارات و امکانات عملکرد بسیار خوبی داشتند. ایشان در بخش‌های مختلف ورزش انصافا بسیار خوب عمل کرده و حتی بیشتر از امکانات نیز کار کرده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد دکتر سلطانی‌فر به قدری خوب بوده که حتی در سایر بخش‌ها به جز ورزش نیز ورود پیدا کرده و هیچ‌کسی نمی‌تواند ادعا کند وزیر ورزش در جایی که باید حضور پیدا می کرد، حضور نداشته است.

هر جا که در کشور لازم باشد وزیر ورزش حضور پیدا می کند

وی گفت: هر جا که در کشور لازم بود وزیر ورزش حضور داشت. در سیل اخیر نیز سالن‌های ورزشی کشور را در چندین استان کشور مدیریت و هدایت کرد تا مردم از این سالن‌ها و امکانات استفاده کنند.

تعداد امضاکنندگان استیضاح وزیر ورزش زیاد نیست

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه تعداد کسانی که طرح  استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا کرده‌اند زیاد نیست، تاکید کرد: می‌توان با دو نشست و گفتگو نمایندگانی را که طرح استیضاح را امضا کرده‌اند، قانع کرد تا امضا خود را پس بگیرند. امیدوارم نمایندگان محترم از تصمیم خود منصرف شوند زیرا دکتر سلطانی‌فر از موفق‌ترین وزرای کابینه دکتر روحانی است.

خبرنگار: طالب زاده

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای مجلس شورای اسلامی نماینده مردم وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

بوکسور سنگین وزن تیم ملی جوانان ایران با ناک‌اوت حریف قدرتمند هندی در همان راند نخست، فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد.

به نقل ازفدراسیون بوکس؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز جمعه، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.

فردا شنبه، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!