Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:35:49 GMT

دزدی گانگستر‌های انگلیسی از بانک

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۱۷۲۴

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دزدان در منطقه لسترشایر (Leicestershire) انگلیس، با کوبیدن خودروی شاسی بلند به پنجره یک بانک در روز روشن، موجودی صندوق بانک را به سرقت بردند.

منابع خبری اعلام کردند، دزدان که صورت‌های خود را پوشانده بودند با حمله به شعبه بانک سنتاندر (Santander) در لسترشایر، از تایلیور و احتمالا چوب‌های بیس بال (baseball) برای ترساندن حاضران و کارکنان شعبه بانک استفاده کردند و موجودی صندوق نگهداری پول نقد را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه دیلی میل نوشت در این سرقت، هیچکس آسیب ندید و دزدان با فریاد از رهگذران و نیز مشتریان در یک قهوه فروشی که مشغول تصویر برداری با تلفن‌های همراه خود بودند، خواستند تا ضبط تصاویر را متوقف کنند، اما شماری از مردم، تصاویر دزدی را ضبط کردند.

مدیران شعبه بانک گفته اند تعمیرات خرابی‌ها تا اواسط هفته آینده طول خواهد کشید و مجبورند این شعبه را تا آن زمان بسته نگهدارند.

هنوز خبری از دستگیری این دزدان منتشر نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اتحادیه اروپا حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند

سید حجت الله موسوی قوام گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان با مبلغ ۵ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان آزاد شده اند.  

وی افزود: ۶۵ درصد این مبلغ از محل کمک‌های مردمی و خیرن و بقیه این مبلغ از ستاد دیه کشور، بانک ها، صندوق تامین خسارت و ستاد دیه استان کرمان و اخذ رضایت شاکی بوده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۴۷ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان به سر می‌برند، بیان داشت: از این تعداد، ۱۰۷ نفر بدهکار مهریه و ۱۲ نفر بدهکار نفقه، ۱۲۴ نفر بدهکار مالی و بقیه آن ها شبه تصادفات هستند که برای آزادی این تعداد، ۴۰ میلیارد تومان نیاز است تا این افراد به آغوش گرم خانواده برگردند.

وی گفت: از این تعداد موجودی زندانی جرائم غیر عمد، ۴۵ نفر ورودی امسال هستند، ۱۹۱ نفر ورودی سال ۱۴۰۲ و بقیه آن ها ورودی سال ۱۴۰۱ هستند که نیاز به فرهنگسازی در جامعه دارد و اولویت ستاد دیه برای آزادی این زندانیان ورودی سال‌های قبل است.

موسوی قوام با بیان اینکه بالاترین آمار موجودی زندانیان جرائم غیر عمد مربوط به زندان کرمان و کم‌ترین آن، مربوط به زندان شهربابک است، تصریح کرد: زندان کرمان با ۱۱۱ بیش‌ترین مددجو و شهربابک با ۴ نفر، کم‌ترین آمار موجودی زندانیان جرائم غیر عمد است.

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان تصریح کرد: طی ۲ماهه نخست امسال، ۲۶ جشن گلریزان داشته ایم که حدود ۳۰ میلیارد تومان تعهد خیران بوده است که تاکنون ۷۰ درصد آن وصول شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • چرا بانک مسکن قرارداد با صندوق توسعه ملی را امضا نکرد؟
  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس