Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:41:51 GMT

برگزاری سومین دوره مسابقه‌ سراسری تولید و بازیافت فلزات

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۲۲۲۵

برگزاری سومین دوره مسابقه‌ سراسری تولید و بازیافت فلزات

سومین دوره مسابقه‌های سراسری دانشجویی تولید و بازیافت فلزات در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش «باشگاه دانشجویان» ایسنا، علم تولید و فرآوری مواد فلزی به عنوان یک علم مادر، جایگاه ویژه‌ای نزد علوم و صنایع جهان دارد. در ایران با وجود منابع سرشاری که در اختیار هست در عین حال بهره‌برداری زیاد از منابع موجود، الزام توجه به بازیابی و بهره‌برداری از منابع ثانویه در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو سری مسابقات تولید و بازیافت فلزات در دوره‌های پیش توسط دانشگاه‌های مطرح برگزار شده است و به عنوان مهم‌ترین و بزرگترین مسابقات در حوزه استخراج، زیر نظر وزرات علوم، تحقیقات و فناوری و اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی برگزار می‌شود. این دوره، دانشگاه زنجان میزبانی این مسابقات را بر عهده گرفته است.

شروع ثبت نام و ارسال پروپوزال به این مسابقه از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۱۵ تیر ادامه خواهد داشت. اعلام نتایج پروپوزال‌ها در ۲۲ تیر انجام می‌شود و بررسی مجدد نیز در تاریخ ۲۹ تیر انجام می‌شود. در همین روز ثبت نام تیم‌های راه یافته به مرحله عملی انجام می‌شود و برگزاری مسابقه نیز در روزهای ۲۶ و ۲۷ مرداد خواهد بود.

این مسابقه به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مهندسی مواد و متالورژی اختصاص دارد و قرار است اردوی استارتاپی و راه‌اندازی کسب و کار هم جزو برنامه‌های این مسابقه برای دانشجویان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • انجام بیش از ۳۰۰ هزار آزمایش کلرسنجی توسط شرکت آبفای یزد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد