Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-05@22:01:23 GMT

استقرار سامانه موشکی جدید آمریکا در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۲۴۲۳

خرداد : وزارت دفاع آمریکا اعزام ناو جدید به خلیج فارس و استقرار سامانه موشکی پاتریوت در این منطقه را تایید کرد.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، یک مقام آمریکایی به خبرگزاری رویترز گفت: «پاتریک شاناهان» سرپرست وزارت دفاع آمریکا تایید کرده است که سامانه موشکی پاتریوت بیشتری در منطقه خلیج فارس مستقر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام در حالی صورت می گیرد که آمریکا هفته گذشته مدعی شد که به دلیل وجود تهدید از سوی ایران علیه نیروهای آمریکایی در منطقه، یک ناوگروه هواپیمابر را به همراه چهار بمب افکن به خلیج فارس اعزام می کند.ادعای آمریکایی ها در حالی بود که منبع اطلاعاتی آن ها برای تهدید ادعایی از سوی ایران، سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی بوده است.تهدید اعزام ناوگروه و بمب افکن به خلیج فارس نیز زمانی توخالی بودنش فاش که مشخص شد اعزام این ناوگروه مدت ها پیش تایید شده و برنامه عادی ارتش آمریکاست.«ایلان گلدنبرگ» مدیر امنیت خاورمیانه مرکز امنیت نوین آمریکا در توییتی در این مورد نوشت: اعزام ناوگروه به سنتکام، اقدام غیرمعمولی نیست و احتمالا اقدامی عادی بوده که از مدت‌ها قبل برنامه آن چیده شده است.وی در ادامه این توییت آورد: ادبیات آتش‌افروزانه بولتون، غیرمعمولی و تحریک‌آمیز است. حدس من آن است این موضوع فرصتی برای تلاش به منظور ارعاب ایرانی‌ ها است نه چیزی بیشتر. جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره اعزام این ناوگروه گفته بود که این تصمیم را در پی برخی نشانه ها، تحرکات و هشدارها گرفته است. برچسب ها: جاسوسی ، خلیج فارس ، کاخ سفید ، مشاور امنیت ، ملی ، وزارت دفاع

منبع: خرداد

کلیدواژه: جاسوسی خلیج فارس کاخ سفید مشاور امنیت ملی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این حادثه ساعت ۱:۵۶ دقیقه بامداد امروز در آزاد راه خلیج فارس ۱۵ کیلومتر مانده به بندر امام خمینی به وقوع پیوست.

عارف اصل شرهانی افزود: در این سانحه رانندگی به دنبال تصادف زنجیره‌ای یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه پژو پارس دچار حریق شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی  ۲ نفر جان خود را از دست داده اند.

 

دیگر خبرها

  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس