Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اوقاف شهرری از آغاز طرح توسعه آستان مقدس امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) در ماه مبارک رمضان خبر داد.به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام مرتضی صادقی مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در گفت وگو با خبرنگار استان تهران خبرگزاری فارس گفت: طرح توسعه آستان مقدس امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) در ماه رمضان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح بیشتر افزود:‌ نقشه‌ها و طرح‌های توسعه این آستان در حال قطعی شدن است ضمن اینکه برای تبرک آغاز اجرای این پروژه بنا داریم در ماه ضیافت‌الله کلنگ عمرانی توسعه این آستان بر زمین زده شود.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرری گفت: در ضلع غرب آستان امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) مسجد ماشاالله قرار داد که با اجرای این طرح، این مسجد هم توسعه پیدا کرده و قرار است ایوان آن به صحن و آستان مقدس امامزاده افزوده شود.

صادقی گفت: در کنار این امامزاده قبور مطهر 4 شهید همرزم از گروه فداییان اسلام (حزب موتلفه اسلامی) قرار دارد که قرار است با اجرای این طرح، قبور آنها هم بازسازی شود.

وی افزود: بانیان و خیرین زیادی برای توسعه آستان مقدس امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) اعلام آمادگی کرده‌اند و اگر هم حزب مؤتلفه اسلامی علاقه‌مند به سامان کردن قبور شهدای خود است این آمادگی در اوقاف شهرری وجود دارد.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در پایان گفت:‌ مردم مؤمن و علاقه‌مند به اهل بیت ارادت ویژه‌ای به آستان مقدس امامزاده هادی و بی‌بی‌زینب خاتون (ع) داشته و در طرح جامع توسعه این آستان کمک‌یار اوقاف بوده و هستند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صدا‌و‌سیما

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد