Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش وزن دوم تیم ملی تکواندو گفت: فرزان عاشورزاده هنوز سونامی تکواندو دنیا است و امیدوارم طلای جهان او در سال ۲۰۱۵ را در منچستر تکرار کنم. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

محمدحسین پلنگ‌افکن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط خود در آستانه مسابقات جهانی تکواندو اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی دارم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی را در میدان بزرگ جهانی پشت سر بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من برای اولین بار قرار است در مسابقات جهانی حضور داشته باشم و قطعا همه حریفان قابل احترام هستند.

وی تصریح کرد: در این مدت نیز با کمک بچه ‌ها تمام رقبای خود را آنالیز کردم و با تمام وجودم در میدان ظاهر خواهم شد تا بهترین عملکرد را بر جای بگذارم و یک مدال خوشرنگ برای کشورمان کسب کنم.

ملی‌پوش وزن دوم تیم ملی تکواندو در خصوص حضور خود به جای فرزان عاشورزاده در مسابقات جهانی و احتمال تکرار مدال طلای او در مسابقات جهانی 2015 گفت: آقا فرزان هنوز که هنوزه سونامی تکواندو دنیا است و بازیکن قابل احترامی است. خدا را شکر می‌کنم که با برتری مقابل بازیکن بزرگی همچون عاشورزاده خود را فیکس تیم ملی کردم. امیدوارم مدال طلای فرزان را در سال 2015 را در منچستر تکرار کنم.

پلنگ‌افکن در خصوص حضور "جون جانگ" کره‌ای گفت: بازی‌های جون جانگ را دیده‌ام و با توجه به تجربه مبارزه آرمین هادی‌پور مقابل این تکواندوکار از تجربیات آرمین استفاده و او نیز به من کمک کرده است. به قول استاد عسکری اگر قرار است به اسم و رسم، رنکینگ و رنگ مدال‌ها توجه کنیم بهتر است من اعزام نشوم. جون جانگ بازیکن قابل احترامی است، اما تمام تلاشم را خواهم کرد که بهترین عملکردم را مقابل او ارائه و سربلند از میدان بیرون بیایم.

وی در خصوص شانس تیم ملی برای کسب سومین عنوان قهرمانی جهان تاکید کرد: همه بچه‌ها به این امید در تیم ملی حاضر شدند که ستاره مسابقات منچستر باشند. در این مدت نیز به خاطر خودمان و کشورمان به این امید تمرین کردیم و عرق ریختیم تا ستاره سوم قهرمانی جهان روی لباسمان نقش ببندد.

کمرانی: تیم تکواندوی بانوان می‌تواند اتفاقات جدیدی را رقم بزند/ امیدوارم خستگی بازی‌های آسیایی را فراموش کنمناظمی: فرصت حضور در مسابقات جهانی را به سادگی از دست نمی‌دهم/ تکواندوکاران ایرانی مرد میادین بزرگ هستند

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی