Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلسله نشست های امام شناسی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تربیت دینی فرزندان و آموزش قرآن کریم و جلسات احکام از جمله برنامه هایی است که به گفته حجت الاسلام پهلوانی در کانون های مساجد هرمزگان همزمان با ماه رمضان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام» احمد پهلوانی»، از برگزاری دوره آموزش قرآن کریم و جلسات احکام ویژه نوجوانان پسر و دختر همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان خبر داد و گفت: ترتیل خوانی قرآن کریم همراه با تفسیر آیات قرائت شده به عنوان شاخص ترین برنامه در مساجد مورد توجه قرار می گیرد که برای اجرای این برنامه، از وجود قاریان برجسته و ممتاز کانون های فرهنگی هنری مساجد برای تلاوت و ائمه جماعات مساجد برای تفسیر استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، برگزاری سلسله نشست های دینی با موضوعات امام شناسی، مهدویت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تربیت دینی فرزندان، رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، برگزاری جلسات دینی با محوریت صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، قرائت دعای رویت و وداع با ماه مبارک رمضان در صحیفه سجادیه، برگزاری دوره کوتاه تفسیر، خواندن وصیت نامه امام خمینی(ره)، تهیه و تدارک بسته های غذایی با کمک خیرین و توزیع بین نیازمندان و ترویج فرهنگ سفره افطاری ساده را بخش دیگری از برنامه هایی نام برد که همزمان با ماه مبارک رمضان در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان برگزار می شود.

 

پهلوانی از برپایی مراسم سوگواری سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) به همراه معرفی سیره و زندگانی آن حضرت،برگزاری جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و تبیین سیره و شخصیت آن حضرت در کانون های فرهنگی هنری مساجد، همکاری در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم شب های قدر را از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان در ایام ماه مبارک رمضان نام برد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان افزود: تجلیل از مهمانان ویژه ماه مبارک رمضان(روزه داران سال اولی)، مراسم سوگواری سالروز شهادت مولی متقیان حضرت علی(ع) به همراه تبیین سیره آن حضرت، قرائت زیارت امین الله و زیارت خاصه امام علی(ع) در روز شهادت، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان ویژه روز قدس و برگزاری نماز عید سعید فطر از دیگر برنامه هایی است که ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام ماه مبارک رمضان نماز جمعه خبرگزاری شبستان اصفهان اردبیل هرمزگان روزنامه خطبه های نماز جمعه ویژه ماه مبارک رمضان کانون کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند