Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@09:25:57 GMT

ویزیت رایگان۴۵۰ نفر از مردم دهستان شهید مردان سیریک

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۳۲۰۱

ویزیت رایگان۴۵۰ نفر از مردم دهستان شهید مردان سیریک

     

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و هفته بسیج سازندگی ویزیت رایگان پزشکی 450 نفر از مردم دهستان شهیدمردان شهرستان سیریک انجام شد.

سرهنگ دوم پاسدار سید حسن فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک تصریح کرد: گروه پزشکان شامل پزشک عمومی ، پزشک متخصص داخلی ، زنان و زایمان ، مغز و اعصاب، متخصص اطفال، چشم پزشک، روانشناس، مامایی، تزریقات و پانسمان و داروخانه بود که به مدت یک روز به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید فاطمی اظهار کرد: ارزش خدمات ارائه شده به مردم شامل ویزیت رایگان ، داروی رایگان ، انجام آزمایشات و جراحی بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال بودومهمترین هدف از اجرای طرح بسیج جامعه پزشکی در سطح شهرستان را خدمت رسانی به مردم روستاهای مناطق محروم و دورافتاده است که توانایی  و سطح تمکن مالی پائین و از دسترسی آسان به خدمات بهداشت و درمان محروم هستند صورت می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک افزود: این طرح با مشارکت و همکاری بسیج جامعه پزشکی استان ، دانشگاه علوم پزشکی ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان های میناب و سیریک به مدت یک روز در محل مدرسه شهید قورچی زاده روستای روتان صورت گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • فاصله ازدواج و فرزندآوری به ۳ سال رسیده است
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور