Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در شرايطي که در همان ابتدا، از آنتونيو کونته به عنوان گزينه اصلي جانشيني الگري ياد مي‌شد، دي مارتزيو و ساير خبرنگاران معتبر ايتاليايي، اعلام کردند که کونته به اينتر نزديک تر است و صحبت‌هايي با جوزپه ماروتا، مدير اين باشگاه نيز داشته است.
به گزارش آريا، خبرنگار نزديک به يوونتوس، معتقد است که الگري پنجاه درصد احتمال ماندن در اين تيم را دارد و در ميان نام هاي بزرگ، پوچتينو ممکن است يکي از گزينه براي جانشيني او باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که طي روزهاي اخير در طرفداري خوانديد، احتمال جدايي ماسيميليانو الگري از يوونتوس بالا رفته است. پس از احتياط رسانه‌ها و خبرنگاران نزديک به باشگاه، در ارائه گزارش از وضعيت الگري، حالا رومئو آگرستي، يکي از خبرنگاران نزديک به باشگاه يوونتوس، تأييد مي‌کند که احتمال جدايي الگري از اين تيم، حالا 50 درصد است.
رومئو آگرستي هم تأييد مي‌کند که احتمال بازگشت آنتونيو کونته به يوونتوس تقريباً صفر است، تنها در باشگاه يک نفر با بازگشت آنتونيو کونته مخالف است و او هم آندرا آنيلي، رئيس باشگاه يوونتوس است. همانطور که پيش از اين هم خوانديد، آنيلي از نحوه جدايي کونته از يوونتوس و به نوعي ناسپاسي او از فرصتي که در يوونتوس داشت، راضي نبوده و همچنان علاقه اي به بازگشت کونته ندارد، موضوعي که سرمربي سابق يوونتوس را حالا در يک قدمي نيمکت اينتر قرار داده است.
يوونتوس همچنان در خصوص وضعيت سرمربي کنوني اش اظهارنظري نداشته است، اما احتمال ماندن الگري در اين تيم 50 درصد است و در ميان نام هاي بزرگ، مائوريسيو پوچتينو، سرمربي فعلي تاتنهام، احتمالاً يکي از گزينه هاي مدنظر يوونتوس براي جانشيني مکس الگري باشد، اگرچه آگرستي مي‌گويد، منابعش در يوونتوس،  اين موضوع را تکذيب کرده اند. پپ گوارديولا تمايلي به ترک منچسترسيتي ندارد و مي‌خواهد براي قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا با اين تيم، دوباره شانس خود را امتحان کند، اما پاراتيچي با پپ گوارديولا و مديربرنامه‌هايش تماس‌هايي داشته است. آگرستي مي‌گويد برخلاف گفته برخي رسانه ها، سيمونه اينزاگي، شانسي براي حضور بر روي نيمکت يوونتوس ندارد. با اين وجود، گفته مي شود، دوشنبه احتمالا روز سرنوشت ساز يوونتوس باشد و الگري پس از ديدار مقابل رم و يا شايد در کنفرانس مطبوعاتي فردا، پيش از ديدار مقابل رم، وضعيت آينده اش را تشريح کند.
در حالي که همچنان آينده مکس الگري در يوونتوس در هاله اي از ابهام قرار دارد، تقريبا تمام خبرنگاران ايتاليايي معتقد هستند که گزينه بازگشت آنتونيو کونته به يووه، روي ميز نيست. بيانکونري هيچ علاقه اي به بازگشت کونته نشان نداده و با وجود علاقه آنتونيو به بازگشت(در مصاحبه با گاتزتا فاش کرد)، قرار نيست کونته جانشين الگري شود. به نقل از مومبلانو، آندره آ آنيلي شخصا با حضور کونته مخالفت کرده و از طرف اردوگاه يوونتوس به کونته چراغ سبز نشان داده شده که مي تواند با تيم هاي ديگر مذاکره کند. مومبلانو حتي مي گويد کونته امروز به طور کامل با ماروتا به توافق رسيده و آماده است تيم را بعد از کسب سهميه ليگ قهرمانان، هدايت کند.
آندره آ آنيلي، نحوه جدايي آنتونيو کونته از يوونتوس را فراموش نکرده و قصد ندارد به وي فرصت دهد ترکيب کنوني را مديريت کند. به گزارش لااستامپا، تا امروز نام سه نفر به عنوان گزينه هاي يوونتوس در صورت جدايي الگري در نظر گرفته شده است. گزينه اول بيانکونري، مائوريسيو پوچتينو، سرمربي موفق تاتنهام است که شايد در تابستان تصميم بگيرد لندن را ترک کند. گزينه دوم، ديديه دشان، اسطوره باشگاه و سرمربي تيم ملي فرانسه است که چند ماه قبل قهرمان جام جهاني 2018 شد. دشان قبلا و بعد از حکم تبعيد يوونتوس به سري بي، هدايت يوونتوس را برعهده گرفت و اين تيم را به سري آ بازگرداند. گزينه سوم، سيمونه اينزاگي، سرمربي لاتزيو است که بابت سبک بازي تيمش مورد توجه قرار گرفته است. اينزاگي، رابطه نزديکي با فابيو پاراتيچي دارد.
به ليست لااستامپا که به باشگاه يوونتوس نزديک است، مومبلانو نام پپ گوارديولا و خوزه مورينيو را هم اضافه کرده است. مومبلانو مي گويد گوارديولا بعد از پايان ليگ برتر در مورد آينده اش تصميم مي گيرد، اما مورينيو از طريق مندس به مديريت پيشنهاد شده که آنيلي آن را رد کرده است. در حالي که يوونتوس روزهاي حساسي در مورد آينده نيمکت تيم در پيش دارد، به زودي شاهد حضور آنتونيو کونته در اينتر خواهيم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: يوونتوس آلگري پوچتينو بيانکونري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

لیورپول به سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفته است. 

طرفداری | خبرنگاران نزدیک به لیورپول از پیشتازی سرمربی فاینورد برای تصاحب جایگاه یورگن کلوپ خبر دادند. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ آرنه اسلوت، سرمربی فاینورد در این لحظه در کورس هدایت لیورپول پیشتاز است. سرمربی 45 ساله که روزهای گذشته فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند رساند، در فصل 23-2022 این تیم را پس از شش فصل در جایگاه اول اردیویسه قرار داده بود. توانایی اسلوت در پیشرفت بازیکنان و همچنین سبک تهاجمی او باعث شده است که مدیران لیورپول به سراغ این مربی بروند. این انتقال نهایی نیست چراکه قرمزها همچنان تمایل دارند نام‌های دیگری را نیز بررسی کنند، با این حال می‌تواند برای اسلوت شانس بالایی قائل شد. جایگاه مربیگری بایرن مونیخ، بارسلونا و میلان نیز انتقال اسلوت به لیورپول را پیچیده می‌کند. مطابق گزارش کریس باسکامب از تلگراف، بارسلونا و بایرن مونیخ نیز به سرمربی هلندی علاقه‌مند هستند. 

فصل گذشته تاتنهام برای انتقال آرنه اسلوت وارد عمل شد اما او با رد پیشنهاد دنیل لوی تصمیم گرفت در فاینورد ماندگارد شود. او احساس می‌کند از تابستان آینده برای ورود به تیم‌های بزرگ اروپا آماده است. فابریتزیو رومانو نیز با تایید اخبار مطرح شده، از تماس لیورپول و اسلوت خبر دارد. روز گذشته روبن آموریم از لیست لیورپول خارج شده بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ