Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:33:21 GMT

اظهارات وزیر دفاع ترکیه در مورد ادلب

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۳۷۴۹

اظهارات وزیر دفاع ترکیه در مورد ادلب

خلوصی آکار اعلام کرده که نیروهای نظامی تحت امر دولت اسد قصد دارند در جبهه جنوب٬ قلمرو خود را گسترش دهند. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه صباح٬ خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه دیروز در راس هیاتی متشکل از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نیروهای دریایی٬ زمینی و هوایی٬ به استان هاتای در مرز سوریه سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلوصی آکار در نشستی با حضور فرماندهان نظامی و مقامات امنیتی ترکیه در هاتای٬ اعلام کرد که در ادلب تحولات جدیدی روی داده و لازم است که بر اساس توافق آستانه٬ این تحولات بررسی شوند.

وی اعلام کرده که نیروهای نظامی تحت امر دولت اسد قصد دارند در جبهه جنوب٬ قلمرو خود را گسترش دهند.

روسیه بیانیه شورای امنیت درباره ادلب را وتو کردانهدام مقر تروریست‌ها در حومه حماه و ادلب/ جان‌باختن 6 غیرنظامی در دیرالزورگفت‌وگوی تلفنی لاوروف و چاوش‌اوغلو درباره هماهنگی اقدامات در ادلب سوریه

سخنان  اظهارات رئیس جمهور٬ وزیر دفاع و برخی دیگر از مقامات ترکیه در مورد ادلب در حالی بیان شده که شواهد بر روی ارض واقع در منطقه ادلب٬ حاکی از آن است که ترکیه هنوز نتوانسته به تعهدات خود در مورد ممانعت از تحرک گروه تروریستی هیات تحریرالشام و برخی موارد دیگر٬ عمل کند.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اِدلب اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی

نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد. 

 براساس بند فوق کلیه شناورهای هر شرکت کشتیرانی بین المللی که کشتی هایش به بنادر رژیم صهیونیستی وارد شود در فهرست اهداف نیروهای مسلح یمن قرار گرفته و تردد آنها در محدوده عملیاتی نیروهای مسلح یمن ممنوع خواهد شد.

افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمنفرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها در برابر یمن عاجز استپروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • لیتوانی نیرو‌های نظامی مردمی برای حضور در جنگ ایجاد می‌کند
  • خجالت بکشید!
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • روسیه وزیر دفاع سابق اوکراین را تحت تعقیب قرار داد