Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاو که به تازگی قرارداد جدیدی با منچستریونایتد امضا کرده است، جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیمش تضمین شده می‌بیند. 

طرفداری- به باور لوک شاو، او نمی‌توانست زیر نظر ژوزه مورینیو جایزه بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد از نگاه هواداران را کسب کند.

به گزارش اسکای، شاو که در مجموع رقابت‌های این فصل در ۴۰ مسابقه برای یونایتد به میدان رفته است، همچنین عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه از نگاه هم تیمی‌هایش را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی پوش انگلیسی می‌گوید کسب این عنوان کمی از تلخی ناکامی منچستریونایتد در فصل ۱۹-۲۰۱۸ برای او کاسته است اما تنها وقتی باور کرده است می‌تواند این جایزه را کسب کند که سولسشر در ماه دسامبر به جای مورینیو روی کار آمد.

کسب این جایزه پس از اتفاقاتی که در این مدت رخ داد، لذتبخش‌تر است. اگر یک سال قبل یا قبل از ورود اوله کسی می‌گفت قرار است این جایزه نصیب من شود، می‌گفتم امکان ندارد. اما خوبی کار به همین است که همه چیز در فوتبال خیلی سریع عوض می‌شود؛ لحظه‌ای در سراشیبی قرار دارید و لحظه‌ای دیگر در اوج و باید همان وضعیت را حفظ کنید. ترجیح می‌دادم فصل بدتری داشته باشم ولی جام کسب می‌کردیم اما قسمت نبود که این طور بشود. کسب این جوایز مایه افتخار است ولی بهتر می‌شد اگر همراه با موفقیت‌های گروهی بود. تنها باید این فصل را فراموش کنم و روی کاری که قرار است در فصل ۲۰-۲۰۱۹ انجام دهیم تمرکز کنم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، به دلیل استقبال گروه های مردمی و استان های سراسر کشور، و با موافقت رییس ستاد ملی جمعیت مهلت ارسال در بخش های هفت گانه این جشنواره تمدید شد.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده، رسانه، سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی، شرکت ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت jameyat.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6092935

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان