Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، ابراهیم گشتاسبی راد با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در شیراز اجرا خواهد شد، اظهار کرد: آموزش های فرهنگ شهروندی در حوزه های خدمات رسان شهرداری بر اساس روال معین از قبل انجام امّا این آموزش ها به صورت جزیره‌ای ارائه می شد که برای نخستین بار با رویکرد مدیریت واحد شهری در مجموعه شهرداری و در یک مقیاس کوچک ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در طرح جامع آموزش فرهنگ شهروندی در محله های عمودی تمامی سازمان های  خدمات رسان زیرمجموعه شهرداری شیراز ازجمله سازمان مدیریت پسماند، سازمان مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، سازمان حمل و نقل و ترافیک به علاوه برخی ادارات خدمات رسان خارج از مجموعه شهرداری مانند اداره آب و برق، پلیس راهور و پلیس فتا در کنار یکدیگر به آموزش شهروندان می پردازند. معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری شیراز با تصریح اینکه یک بسته آموزشی با مشارکت دستگاه‌های مذکور به تعدادی از مجتمع های مسکونی ارائه می‌شود، بیان کرد: چهار مجتمع مسکونی در مناطق ۳، ۴، ۶ و ۱۱ شهرداری شیراز که بیش از ۳۵۰ خانوار در آن سکونت داشته باشند به صورت پایلوت برای اجرای این طرح انتخاب شده است. گشتاسبی راد تاکید کرد:  آموزش‌ها در زمانبندی مشخص و در قالب برنامه‌های معین و تعیین شده توسط کارشناسان هر حوزه ارائه می‌شود. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه تمامی ابزارهای مختلف آموزشی برای ارائه آموزش ها به کار گرفته می شود، عنوان کرد: مکتوبات آموزشی، برپایی جشن ها با استفاده از گروه های هنری، ارائه آموزش های چهره به چهره با حضور کارشناسان متخصص و غیره از جمله این ابزارها است. وی با تأکید بر اینکه رویکرد و هدف از اجرای این طرح احیای محله محوری است، اظهار کرد: آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی شکل امروزی محله های قدیم شهر ما هستند و با توجه به اینکه در گذشته محلات به شکل افقی و کوچه به کوچه بودند امروزه به صورت عمودی و آپارتمانی ساخته می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سازمان حمل و نقل شهرداری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات