Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@22:11:39 GMT

بعد از افطار قهرمان لیگ برتر مشخص خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۴۲۲۳

بعد از افطار قهرمان لیگ برتر مشخص خواهد شد؟

به گزارش پارسینه؛ پرسپوليس برانکو که تا پيش از برگزاري هفته بيست‌وششم با چهار برد پياپي اختلاف خوبي را با ديگر مدعيان ايجاد کرده بود، در سه هفته پاياني مقابل ذوب‌آهن، سپاهان اصفهان و تراکتورسازي به سه تساوي پياپي دست يافت. روي کاغذ هرچند اين سه تساوي چندان هم بد نبود و اختلاف امتيازي شاگردان برانکو را با ديگر مدعيان حفظ کرد، اما دو شکست در ليگ قهرمانان آسيا باعث شد پرسپوليس پنج بازي رنگ برد را نبيند؛ اتفاقي که در سه سال اخير به‌هيچ‌وجه براي برانکو و تيمش رخ نداده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشين‌سازی که در نيم‌فصل نخست جزء تيم‌هاي نيمه بالاي جدول بود، با افت فاحش در نيم‌فصل دوم حالا در بين چهار تيم پايين جدول جا خوش کرده، اما به واسطه امتيازهاي قابل‌قبول در نيم‌فصل اول، خطر سقوط، سبزهاي تبريز را تهديد نمي‌کند. شاگردان رضا مهاجري با 16 تساوي بيشترين مساوي را در بين تيم‌هاي ليگ برتر دارند و نکته مثبت اينکه با تنها هشت شکست در بين تيم‌هاي نيمه دوم جدول بعد از نفت آبادان کمترين شکست را در کارنامه خود دارند. آخرين برد پرسپوليس در ليگ برتر به هفته 25 مقابل سايپا برمي‌گردد و آخرين سه امتياز ماشين‌سازي نيز در هفته بيست‌ودوم مقابل پارس جنوبي در شهر جم به ثبت رسيده است. تيم‌هاي ناکام در کسب پيروزي ديدار سرنوشت‌سازي را برگزار مي‌کنند که در صورت پيروزي پرسپوليس در اين مسابقه شايد قهرماني ديگري براي شاگردان برانکو به ثبت برسد. اين در حالي است که ماشين‌سازي مقابل تيم‌هاي مدعي مانند استقلال تهران، تراکتورسازي و سپاهان در نيم‌فصل دوم شکست خورده است. ديدار رفت دو تيم يکي از پرحاشيه‌ترين تقابل‌هاي ليگ برتر بود که با گزارش يک‌طرفه گزارشگر تبريز و همين‌طور تنشي که از سوي اميد عاليشاه در اواخر بازي ايجاد شد، کار به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال کشيد. پرسپوليس در آن مسابقه با گل ثانيه‌هاي پاياني شجاع خليل‌زاده موفق شد يک بر صفر از سد ماشين‌سازي در ورزشگاه بنياد ديزل تبريز بگذرد و سه امتياز شيرين را دشت کند.


پديده – سپاهان؛ جنگ سهميه و قهرمانی
تيم فوتبال پديده با دو پيروزي حساس مقابل استقلال تهران و سايپا، شکست بدموقع مقابل نساجي در استان مازندران را فراموش کرد و بار ديگر به جمع مدعيان قهرماني بازگشت. شاگردان گل‌محمدي که با پيروزي حساس مقابل استقلال تهران به يک‌قدمي اين تيم رسيدند، توانستند شاگردان دايي را هم از پيش‌رو بردارند و با 53 امتياز حداقل روي کاغذ شانس قهرماني را دارا باشند. در آن‌سوي ميدان، سپاهان از هفته بيستم تا بيست‌وپنجم طي شش هفته (از 18 امتياز ممکن) فقط موفق به کسب 9 امتياز شد و همين امر آنها را از صدر جدول دور کرد.


در هفته بيست‌و‌ششم اما روز بازگشت امير قلعه‌نويی به جمع مدعيان قهرماني بود؛ جايي که سپاهاني‌ها موفق شدند با حساب 5 بر 2 از سد سايپاي علي دايي عبور کنند و با کسب يک تساوي مقابل پرسپوليس و پيروزي مقابل ماشين‌سازي در اصفهان حالا در يک‌قدمي سرخ‌پوشان پايتخت قرار دارند و منتظر لغزش اين تيم هستند. ديدار رفت دو تيم در اصفهان با تک‌گل مهرداد محمدي با شوت از راه دور در دقيقه 27 به ثمر رسيد تا سه امتياز به حساب زردپوشان اصفهاني واريز شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در خاتمه این دیدار پرسپولیس ۲ بر یک برنده شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری، فرزاد زامهران، صابر حردانی، وحید محمدزاده و امیر محمد هوشمند (نساجی)

اخراج: سروش رفیعی (پرسپولیس)

گل‌ها: اوستون اورونوف (۶ و ۶۹) (پرسپولیس) ؛ امیر محمد هوشمند (۶۰) (نساجی)

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، امیر محمد هوشمند، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران (۸۸- سید محسن کریمی)، منصور باقری (۴۶- مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (۴۶- محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام دلیری (۴۶- صابر حردانی)،  سیدمحمدرضا حسینی (۷۵- اسماعیل بابایی) و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف (۱+۹۰- سعید صادقی)، مهدی ترابی (۶۴- سینا اسدبیگی)، وحید امیری (۱+۹۰- محمد خدابنده‌لو) و عیسی آل کثیر (۸۶- فرشاد فرجی).  

پرسپولیس در نیمه اول بازی حاکم مطلق توپ و میدان بود با تک گل اورونوف برنده شد در حالی که فرصت‌های خوبی را به هدر داد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم اخراج سروش رفیعی باعث شد تا نساجی با جسارت بیشتری برای جبران گل خورده پیش بیاید و در نهایت هوشمند بازی را به تساوی کشاند. در حالی که نساجی در اندیشه رسیدن به گل برتری بود، اورونوف در ضد حمله‌ای سریع پرسپولیس ۱۰ نفره را بار دیگر پیش انداخت.این پنجمین گل اورونوف  به نساجی در این فصل بود. او یک بار با نوبهار در ازبکستان، دو بار با همین تیم در تهران، و دو بار با پرسپولیس در قائمشهر دروازه نساجی را باز کرد تا شاگردان اوسمار با همین گل به صدر جدول رفته و دوباره مثل هفته گذشته منتظر لغزش استقلال بمانند.

نساجی هم با این شکست با ۲۲ امتیاز همچنان خطر سقوط به لیگ دسته اول را حس می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!