Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ،  مهدی جمالی نژاد  در آیین بهره برداری از شهرداری تلخاب تفرش،افزود: گسترش متوازن روستاها و شهرهای کوچک از جمله شاخصه های توسعه پایدار کشور است و برای تحقق این مهم در کشور باید توزیع موثرو برنامه محور جمعیت در این مناطق ایجاد شود. 

وی ادامه داد: توجه به روستاها و شهرهای کوچک عامل اصلی توسعه متوازن در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور تصریح کرد: شماری از روستاها ظرفیت مناسبی برای تبدیل به شهر را دارند که تلخاب از جمله این مناطق بود و با پیگیری مردم و مسئولان ارتقا یافت. 

جمالی نژاد با یاد آوری استقبال مردم شهر تلخاب از مسئولان استان مرکزی در کمک به شهر شدن این منطقه، افزود: فردی که سکان مدیریت شهری تلخاب را به دست گرفته باید با جدیت در خصوص رفع مسایل مردم گام بردارد و وزارت کشور نیز در این راستا حمایت های لازم را دارد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی شهرداری شهری و روستایی معاون وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند

آفتاب‌‌نیوز :

طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین دارو وجود ندارد.

به گزارش سازمان غذا و دارو، در روز‌های اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

این گزارش خاطرنشان کرد: وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود و مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه (اینجا) با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

وارفارین دارویی ست که به عنوان رقیق کننده یا ضد انعقاد شناخته شده و و در مواردی که احتمال ترومبوز یا آمبولی عروقی بالا است مانند پس از جراحی قلب باز و سکته مغزی مصرف می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند