Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@11:39:20 GMT

کشف محموله لوازم یدکی و کنسرو ماهی در فارس

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۴۹۴۳

به گزارش ایلنا، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان فارس با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و مامورین نیروی انتظامی موفق به کشف انبار بزرگ لوازم یدکی احتکار شده در حومه شیراز شد.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از احتکار لوازم یدکی ایرانی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در این انبار بود که با توجه به اینکه انبار مذکور فاقد هرگونه کد شناسایی بود این محل پلمپ و مالک انبار بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان تعزیرات با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه و ارسال به شعبه ویژه تخلفات احتکار تعزیرات حکومتی استان فارس، تصریح کرد: در حال حاضر قرار وثیقه ای به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برای متهم صادر شده و شعبه رسیدگی کننده نیز در حال بررسی و تحقیقات بیشتر پیرامون موضوع بوده و حکم پرونده به زودی صادر و به اطلاع هموطنان می رسد.

رایگانی با اشاره به کشف ۳ هزار کنسرو ماهی در یک کارگاه، اظهار داشت: با دریافت اطلاعات و اخباری در مورد دپوی مقادیر زیادی کنسرو ماهی در کارگاهی واقع در حومه شهر شیراز، رسیدگی به موضوع در دستور کار گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان قرار گرفت.

وی افزود: مامورین تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت با ورود به این کارگاه متوجه می شوند که افرادی به قصد سودجویی و با استفاده از ادوات مخصوص اقدام به پاک کردن قیمت درج شده بر روی کنسروهای ماهی و درج قیمت بالاتر بر روی آنها می کنند.

رایگانی با بیان این مطلب که بیش از ۳ هزار کنسرو ماهی در این کارگاه کشف و ضبط و صاحب کارگاه نیز به تعزیرات حکومتی احضار شد، اظهار داشت: دستور توزیع کنسروهای مکشوفه به قیمت عادله در فروشگاه های تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت صادر شده و فرد متخلف به تعزیرات احضار و قرار وثیقه یک میلیارد ریالی برای وی صادر شده و پرونده متشکله نیز در شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان در حال رسیدگی است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • جزئیات تکمیلی حادثه آتش‌سوزی در انبارهای شهرری اعلام شد
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه