Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@21:57:43 GMT

بسیج در خلخال درمانگاه می سازد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۲۵۲۸۴

بسیج در خلخال درمانگاه می سازد

به گزارش ایرنا ، سرهنگ جهانبخش عطایی روز شنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: مقدمات کار برای احداث این درمانگاه در زمین مدرسه خاقانی در منطقه قاضیلر شهر فراهم شده و بزودی عملیات اجرایی این پروژه بهداشتی و درمانی بسیج با اهداف ارائه خدمات درمانی به قشر محروم آغاز می شود.
او اظهار داشت: با احداث درمانگاه بسیج خلخال زمینه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به آحاد مختلف جامعه بویژه خدمات رایگان درمانی به قشر محروم و آسیب پذیر در این محل فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عطایی با قدردانی از همکاری مدیریت آموزش و پرورش خلخال در واگذاری زمین مدرسه تخریب شده خاقانی برای احداث درمانگاه به بسیج گفت: انتخاب منطقه قاضیلر برای اجرای این پروژه دسترسی آسان ساکنان حواشی شهر به این درمانگاه همچنین اهالی روستاهای اطراف این محل است.
او با اعلام آمادگی بسیج سپاه برای اجرای پروژه های اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان از همکاری لازم برای واگذاری زمین در اختیار میدان تیراندازی بسیج به سرمایه گذار پروژه گردشگری پل معلق در منطقه ازناو خبر داد.
وی گفت: 7.5 هکتار از اراضی واقع در میدان تیر بسیج در این منطقه در اختیار سرمایه گذار این طرح گردشگری قرار گرفته و بزودی سپاه در منطقه جدیدی اقدام به را اندازی میدان تیر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه 17 طرح و پروژه عمرانی در مناطق محروم روستایی این شهرستان توسط بسیج سازندگی اجرا و یا در حال تکمیل است، افزود: از این تعداد هشت پروژه عمران روستایی بهره برداری شده و 9 پروژه هم در حال اجراست.
او با بیان اینکه بیش از سه میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های عمران روستایی خلخال هزینه شده، اضافه کرد: برغم محدودیت اعتباری تاخیری در اجرا و تکمیل طرح های عمرانی بوجود نیامده است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آموزش و پرورش بهداشتی و درمانی زمین سرمایه گذاری گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، پسر ۹ ساله ساکن شهر خانیمن کامفیروز هنگام توپ بازی در کنار رودخانه کر، به دلیل پرت شدن توپ در آب و تلاش برای گرفتن آن به داخل رودخانه می‌افتد.
افراد حاضر در آنجا پس از تماس با اورژانس، این کودک را به درمانگاه امام رضا کامفیروز منتقل می کنند و تیم درمانگاه و اورژانس موفق می‌شوند کودک را احیا ریوی کنند اما پسر ۹ ساله به دلیل افت شدید ضریب هوشی  جان خود را از دست می دهد.

دیگر خبرها

  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی بسیج سازندگی استان برای اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر