Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد کریمی، مسئول فرهنگی یادمان شهدای هویزه در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری جزءخوانی روزانه قرآن کریم با حضور اهالی منطقه دشت‌آزادگان و روستاهای اطراف خبر داد.

وی افزود: مراسم احیاء شب 23 ماه مبارک رمضان که نزدیک به یک‌هزار نفر در آن شرکت می‌کنند هم در یادمان برگزار خواهد.

کریمی گفت: با اینکه سیل‌زدگان از یادمان به کمپ‌های نزدیک روستاهایشان انتقال پیدا کردند اما هنوز کمک‌های مردمی و مخصوصاً خانواده‌های شهدای هویزه که شامل پوشاک و اقلام بهداشتی است، در میان آنها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فرهنگی سیل خوزستان ماه رمضان جزء خوانی قرآن یادمان شهدای هویزه میلاد کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۲۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان احمد علیرمضانی  اظهار داشت : شهدا مصداق آیات قرآن زنده اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و بسیاری از احادیث پیامبر (ص) هم براین پایه است که شهید شاهد است و شاهد اعمال ما است.
وی افزود: روزی معمولی رزق شهدا نیست بلکه روزی معنوی دارند، کتاب «کهکشان نیستی» احوالات سید علی قاضی را مطرح می‌کند و بسیار شیرین است.

وی همچنین در  صحبتش به موضوع اسراییل اشاره و اظهار کرد: اسراییل خود را به عنوان کشور برتر دنیا می‌دانست، اما با وعده صادق که رخ داد هیمنه پوشالی او از دست رفت.

دیگر خبرها

  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان